Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
s-l300.jpg
HISS som duschkräm. Huden känns som insmord efter dusch. Men dofterna( jag höll på att skriva smakerna), vem vill bli sugen på milkshake när man duschar??

Jag!
Har haft den med jordgubb, älskar såna dofter och önskar det fanns som schampo :D
 
Lite försenad Hiss på Sia gräddglass Viol, jättegod! Men så gillar jag violtablettaskarna och viol-pistolerna i lösgodiset med :D Kan tänka mig att glassen gör sig väldigt bra med lakrits hard topping-sås, har dock ingen hemma just nu..
Violfiskar?? :d :rofl:
Herregud så fantastiskt jättegott det låter. Är det glassväder imorgon tror jag bannemig det är dags för den där glassen!
 
Näe hörrni.
Vioglassen får en hiss. Absolut. Men den kändes mer söt än violig. Så inte den där jättehissen som jag trodde :(
Tyvärr, för jag hade verkligen behövt något supergott efter den här....dagen :mad:
 
NÄÄÄ ÄÄ! !
Jag var på Ica Kvantum och där hade de provsmak på Estrellas Äppelpaj-chips ..skeptisk från första stund jag ens hörde om eländet provsmakade jag ändå...
Fy helvete så vidrigt!
Förtjänar inte ens en bild!

Vitlök och gräddfil däremot! :d funkade ypperligt att få bort den vidrigaste smaken från de vidriga "chipsen" .
 
07340083454011.jpg_1492500956572_master_axfood_400


Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska hissa eller dissa... En dhiss? Jag gillar verkligen konceptet, men den var tyvärr alldeles för sliskig för min smak. Fantastiskt dock att det går att göra något så pass yoghurt-likt utan minsta tillstymmelse till mjölk! :up: Skulle gärna prova den naturella varianten, det känns som att den + egna bär/annan topping borde vara lite trevligare.
 
NÄÄÄ ÄÄ! !
Jag var på Ica Kvantum och där hade de provsmak på Estrellas Äppelpaj-chips ..skeptisk från första stund jag ens hörde om eländet provsmakade jag ändå...
Fy helvete så vidrigt!
Förtjänar inte ens en bild!

Vitlök och gräddfil däremot! :d funkade ypperligt att få bort den vidrigaste smaken från de vidriga "chipsen" .
Men nej :nailbiting: Jag måste ju testa dom också..just bara för att det är en sån sjukt konstig smak att sätta på chips :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
593
· Visningar
42 579
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 850
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 027
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 925
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp