Bukefalos 28 år!

Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lyckades äntligen ha hjärnan med mig och kom ihåg den där kantarelldippen jag suktat efter och kommer att tänka på varje gång jag loggar in här.. Men såklart fanns inte just den i min affär, utan jag fick nöja mig med tre andra smaker: Sparris, rödbeta och lingon ( :nailbiting: )
Velade lite över vilken jag skulle testa först, men tillslut föll lotten på sparris.. Omg :love: :d :love: Vilken HISS :d

Den är jättegod men kantarellen är ännu godare :up:
 
OLW Smash - HISS! Herregud skulle lätt kunna föräta mig på den här om det inte vore för att en påse går lös på strax under 20-lappen. Årets bästa nyhet :d:love::heart
OLW-Smash.jpg


Utan bild finns även OLWs nya chips med syrlig rödlök som även de får en hiss!
 
Jag tyckte OLW: syrlig rödlök var lite av en besvikelse, känner ingen lök alls och hade jag inte vetat vad jag åt skulle jag trott att det var vanliga vinägerchips :(

Svag diss även till Marabou Mandel & krisp, hade det varit sälta i den och kommit i mindre storlek så hade det nog pytsat över på hiss. Sugen på att prova deras nya Premium Petite Nougat, men var mindre sugen på att betala femtiolappen för en låda.. jag vill ha min testchoklad billig :D
 
Jag håller med. Och till och med min sambo (som är hemskt konservativ :laugh:) gillade dem.

Här är en till som instämmer men jag tycker ändå inte att de är någon höjdare eftersom jag avskyr dill/dillchips :D Det blir någon mysko bismak av de första linschipsen när man ätit några stycken som man inte fick av de här.
 
Alltså...hiss! Den smakar verkligen Daim med lakrits, så lakritsen tar inte över på något sätt...men jag hade kanske velat ha saltlakrits istället, eller en aaaaaning mer lakritssmak.
Den luktade mer lakrits än den smakade...jag trooor inte jag köper den igen, men skulle jag köpa en Daim skulle det bli en sån ändå, om den fanns.
Inte ofta man skriver lakrits 5 (6!) ggr i samma inlägg...men nu blidde det så.
20180540_1870627756589249_5595058805646819328_n.jpg
Jag säger istället diss på Daim Liquorice. Smakade endast bränt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
635
· Visningar
47 874
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 361
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 068
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp