Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drack två sorters mousserande från Rudenstams idag. Vitavinbär och Svartavinbär. SÅ GOTT! MEGAHISS på den med vita vinbär och HISS på den med svarta vinbär. Verkligen jättetrevligt alternativ som alkoholfri måltidsdryck.

dryck-mousserande-vitavinbar.jpg
 
Enda vinägerchipsen jag funnit ätbara är Bjäre chips.
Där köpte jag faktiskt en hel påse efter att ha smakat :D

Samma här. De smakar mycket och gott.
Jag åt mina tidigare favoritchips häromdagen (då den butiken jag varit i inte säljer Bjäre), men alltså nej - jag har lämnat mina mångåriga favoriter för Bjäres vinäger. De är så gooooda
 
Drack två sorters mousserande från Rudenstams idag. Vitavinbär och Svartavinbär. SÅ GOTT! MEGAHISS på den med vita vinbär och HISS på den med svarta vinbär. Verkligen jättetrevligt alternativ som alkoholfri måltidsdryck.

dryck-mousserande-vitavinbar.jpg

Åh jag har druckit den med vita vinbär två gånger på olika restauranger i sommar. Håller med om MEGAHISS
Perfekt alkoholfritt alternativ! Mycket smak utan att vara för söt. De som varit i mitt sällskap de gångerna har smakat och uppskattat den väldigt.
Kul att du hittat den på Ica! Jag hade ingen aning om att de fanns förrän jag såg i menyn. Måste se om min Ica Maxi tagit in dom.
 
Ja jag blev positivt överraskad :) Måste testa deras äppelmust också tror jag :)

Och om ditt lokala Ica inte har den (vilket vi hoppas på!) så kanske du kan få dem att ta in den iom att det redan finns i andra butiker i Stockholm? :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
593
· Visningar
42 443
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 837
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 027
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 925
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp