Hiss & Diss 2

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hiss på Lejonet & björnen italienska vaniljglass. Massor av äkta vanilj. Riktigt tjock och glassig! :D

För att inte tala om den här! :love:

12523525_458176637706787_2091655261_n.jpg
 
340.png

HISS
till McVegan! Jag beställde dock till ost på min (är vegetarian) :p Burgaren är saftig utan att vara för mjuk och extra plus för att det faktiskt är en ”köttig” burgare och inte någon grönsaks/bönbiff som nästan alla andra kedjor har. Har hittills inte alls gillat någon av McDonalds vegetariska/veganska alternativ så detta kändes ändå kul! Plus att man kan få den som meny för 49kr just nu :D
Ha ha ha! Jag tyckte inte om den alls :D

Konstig konsistens. Varför försöka efterlikna kött när det inte är det? Blir bara skumt. Grönsaksblandningarna på Max och BK är mycket bättre. Saknar MacBean. Nu har jag ingen hamburgare att äta på Donken :(
 
Ha ha ha! Jag tyckte inte om den alls :D

Konstig konsistens. Varför försöka efterlikna kött när det inte är det? Blir bara skumt. Grönsaksblandningarna på Max och BK är mycket bättre. Saknar MacBean. Nu har jag ingen hamburgare att äta på Donken :(

Jag tycker att plusset just ligger på att det är en fast burgare med mycket smak och kryddor. Tycker att de där grönsaks- och bönbiffarna blir tråkiga i längden, och alldeles för smetiga.
McBean tyckte jag var hemskt torr och tråkig :p
 
Jag tycker att plusset just ligger på att det är en fast burgare med mycket smak och kryddor. Tycker att de där grönsaks- och bönbiffarna blir tråkiga i längden, och alldeles för smetiga.
McBean tyckte jag var hemskt torr och tråkig :p
Jag tyckte inte den smakade något alls. Bara ett dåligt försök att efterlikna kött :D
McBean smakade lite i alla fall :d
 
Hur efterliknar den kött? Sojaprotein har ju den konsistensen, går inte att göra så mycket åt det?
Man försöker hitta något som i smak, konsistens och utseende är så lika kött som möjligt.

Sen finns det olika sojaburgare. Just den varianten som finns på Donken nu tycker inte jag hör till dom bättre.

Jag föredrar grönsaksburgareblandningarna framför rena sojaburgare.
 
Man försöker hitta något som i smak, konsistens och utseende är så lika kött som möjligt.

Sen finns det olika sojaburgare. Just den varianten som finns på Donken nu tycker inte jag hör till dom bättre.

Jag föredrar grönsaksburgareblandningarna framför rena sojaburgare.

Man försöker hitta veganska produkter som är lika näringsrika som kött. Majsbiff är inte det, soja är det. Soja har denna konsistens.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 475
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 277
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 152
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 062
Senast: Jojo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp