Hockeytråden

Fantastisk stämning i Löfbergs Arena hela matchen (en av de grejerna jag gillar mest med Färjestadklacken, de håller igång även om laget ligger under med flera mål!) och ingen tillstymmelse till bråk på läktarplats (å andra sidan fanns det bara 6 Malmösupportrar i bortaklacken, så de var väl lite i underläge... :D).

Desto mer känslor på plan. Första gången jag upplevt en match där domaren visar ut alla tio utespelare samtidigt! :rofl: Såg lite småkul ut med fem spelare i vardera utvisningsbås...
 
Vi har också skratta åt den bilden det var liksom överfullt. Jag har aldrig hört talas om alla blivit utvisade samtidigt. :rofl: Vet att AIK hade 4 i utvisningsbåset i ett Derby mot Dif för väldigt många år sedan.Dif hade 2 Trodde det var svårslaget.
 
Vi har också skratta åt den bilden det var liksom överfullt. Jag har aldrig hört talas om alla blivit utvisade samtidigt. :rofl: Vet att AIK hade 4 i utvisningsbåset i ett Derby mot Dif för väldigt många år sedan.Dif hade 2 Trodde det var svårslaget.
Haha ja, alltså vi skämtade om domarens viftande med händerna i situationen, i stil med ”höhö det betyder ’skicka ut alla härifrån’”, visade sig att vi hade mer rätt än vi trodde. :rofl:
 
Men vad håller småkronorna på med? Period 1 var bra. Men nu har de helt tappat stilen. :mad:

Edit: Och nu gjorde naturligtvis tjeckerna mål. :mad:
 
Fantastisk stämning i Löfbergs Arena hela matchen (en av de grejerna jag gillar mest med Färjestadklacken, de håller igång även om laget ligger under med flera mål!) och ingen tillstymmelse till bråk på läktarplats (å andra sidan fanns det bara 6 Malmösupportrar i bortaklacken, så de var väl lite i underläge... :D).

Desto mer känslor på plan. Första gången jag upplevt en match där domaren visar ut alla tio utespelare samtidigt! :rofl: Såg lite småkul ut med fem spelare i vardera utvisningsbås...
Oj måste kolla vad som hände..

Stort bråk?
 
Varit borta i kväll ocj kom hem slog på tv'n precis när staffarna skulle börja. Blev väldigt fundersam hur det såg ut, sedan såg jag att det rök när spelarna andades då fattar jag att de var utomhus. :rofl: Någon som vet ska de spelas fler matcher utomhus ?
 
Varit borta i kväll ocj kom hem slog på tv'n precis när staffarna skulle börja. Blev väldigt fundersam hur det såg ut, sedan såg jag att det rök när spelarna andades då fattar jag att de var utomhus. :rofl: Någon som vet ska de spelas fler matcher utomhus ?
Tror det bara är denna. Dvs de var utomhus för det var usa - can och då skulle de göra ngt speciellt
 
Mmm, kollade matchen, jag tror den tog fyra och en halv timme. Det var liksom fem minuters spel, tio minuter skotta snö, rince and repeat. Tydligen såg inte spelarna till pucken särskilt ofta och domaren såg inte linjerna. Som någon sa, satans tur att det inte var något tveksamt domslut om hela pucken korsade mållinjen. :D Det var inte särskilt många åskådare kvar på slutet. :grin:

Påminde om en utomhusmatch för några år sedan, Hawks-Pens med samma väder. Sjukt roligt när man knappt såg spelarna! Och fattar inte hur de såg någonting.
 
Blä, värdelöst. 3-0 till Växjö, resultatet stämmer inte alls överens med matchbilden. :down: Men Växjö hade en bättre målvakt... Och Färjestad lyckades dra på sig hela 16 utvisningsminuter idag igen, utan att domaren visade ut alla på planen. Skickligt, måste jag säga!

Känns som att vi har några spelare vi behöver få tillbaka om det här ska kunna vända...
 
Kom iiiiiiigen nu småkronor! Alla pratar så förbaskat mycket om Sveriges 42 vunna matcher i gruppspelet. Av någon anledning känns det som det kommer att brytas idag.
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 068
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 667
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
305
Senast: Hellhound
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
258
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp