Bukefalos 28 år!

Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag väntar fortfarande på en lek där det till slut visar sig att alla var goda. Goda sidan vinner när det är uppenbart att där inga ulvar har funnits från början. :D
Tänk dig lite av ett teambuilding-stuk, lära sig lita på varandra. :D

Den LL kommer att få vinka farväl till sina knäskålar. Teambuilding style. :cautious:

Måste vara jobbigt att vara så paranoid.... :angel:

Varför tror du jag hållit mig borta (tills nån drog in mig igen...)? :banghead:
 
Hm...

Varför skulle en hysterisk ulv vara farligt? För vem? Är väl värst för lyan?

För goda sidan är rimligen en hysterisk ulv, som inte tänker efter ordentligt och utnyttjar den informationsfördel hen har till att välja kök, en ren fördel?

O_o

Ja, nog skulle jag vilja att en hysterisk ulv väljer kök, hade nog varit hysteriskt roligt att se. :D
 
Hm...

Varför skulle en hysterisk ulv vara farligt? För vem? Är väl värst för lyan?

För goda sidan är rimligen en hysterisk ulv, som inte tänker efter ordentligt och utnyttjar den informationsfördel hen har till att välja kök, en ren fördel?

O_o

En hysterisk ulv kanske missar att hen blir omvandlad till god och fortsätter käka oskyldiga små söta flickor som Lady Rowena. :nailbiting:
 
Nu måste jag tyvärr avbryta mitt ulvletande, eller kanske snarare mitt försök att bringa ordning och istället bara skapa mer förvirring. Hästarna kräver lite mer foder och sedan har jag lovat mina föräldrar att umgås några timmar. Hoppas återkomma vid tio ungefär.
 
Vad glada de som inte hittat till nya tråden än lär bli när de kommer tillbaka och hittar en ny tråd med 5 sidor med så här väldigt informativt och sakligt innehåll att läsa igenom :angel:

Fast småprat är inte nonsens! Från det att rollerna delats ut så kan ledtrådar komma fram precis hur, var och när som helst! :cautious:
 
Alltså jag dör så roligt det är att leta igenom tråden. @Monstermom var har du funnits hela mitt liv? Kan jag inte få adoptera dig som en extra mamma eller något? (Känns som du skulle vara äldre än mig, därav valet "mamma" ) ;)
 
Och här kommer naturligtvis den (oväntade) obligatoriska frågan:

Vem borde Ivanhoe välja, och varför??

Ska besvaras innan första DL.
Mitt svar fick visst inte följa med till den nya tråden... :cautious: Men jag gillar Myrtens förslag, men jag tror att den då nyblivna Idahoe väljer någon snygg riddare! Robyn Hood tror jag faller för Broder Tuck! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 305
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp