Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det sista stycket påminner mig om en kompis farmor som skulle ta vänster i en cirkulationsplats - och verkligen svänger åt vänster istället för att köra runt rondellen :nailbiting::banghead: Tur det var tomt på andra bilar.
Det har jag råkat ut för vid IKEA en gång. Tack och lov var det bara jag och tanten som svängde fel i rondellen, och låg hastighet. Jag stannade och väntade tills hon hade backat färdigt.... :p
 
Äter kortison nu och samlar på mig vätska. Speciellt i benen och fötterna.

Jag irriterar mig oerhört på att alla stödstrumpor jag hittills testat når mig till halva vaden. Det blir fula valkar och är extremt obekvämt. I affärer och på apotek föreslår man att jag ska köpa större storlek.

men jag vill inte gå i strl 42-44 när jag har 38. Gillar inte att ha strumphälen bak på hälsenan.:arghh: :arghh: :arghh:

Vårdväskan har jättefina strumpor som är jättebra, har passat mig perfekt iallafall :) Om du inte redan provat deras förstås...
 
Vårdväskan har jättefina strumpor som är jättebra, har passat mig perfekt iallafall :) Om du inte redan provat deras förstås...
Nix de har jag inte testat. Tack för tips!
Är de tillräckligt långa? För det är just knälånga strumpor som blir för korta. Jag har långa underben.
 
Jag stör mig på att trädet framför mitt fönster skymmer solen på balkongen så jag inte kan sola där. Och att grannens hantverkare är av typen som glor..
 
På att det verkar som att en massa supergamla trådar här väcks till liv av användare som lämnar helt värdelösa svar. Jag har klickat in på två trådar idag som båda visade sig vara runt 10 år gamla, bara för att se att någon väckt den till liv genom att i ena fallet citera ett inlägg och sedan inte skriva något mer, och i andra fallet skriva ett hjärta och inget mer. Sedan leder det iofs till att andra användare kommer in och lämnar mer vettiga svar, men det känns ju kanske sådär nödvändigt när tråden ursprungligen skapades 2004...
 
På att det verkar som att en massa supergamla trådar här väcks till liv av användare som lämnar helt värdelösa svar. Jag har klickat in på två trådar idag som båda visade sig vara runt 10 år gamla, bara för att se att någon väckt den till liv genom att i ena fallet citera ett inlägg och sedan inte skriva något mer, och i andra fallet skriva ett hjärta och inget mer. Sedan leder det iofs till att andra användare kommer in och lämnar mer vettiga svar, men det känns ju kanske sådär nödvändigt när tråden ursprungligen skapades 2004...
Det är Gunnars fel :). 5 år gamla kan raderas tycker jag
 
Fast nej! Jag tycker att det finns en hel fel trådar som är väldigt intressanta att läsa även långt efter att de "tagit slut". Däremot skulle det kunna få finnas en funktion där det inte går att svara på en tråd som är över ett visst antal år gamla.
Ja jag tänkte skriva det sen men tänkte att det gör säkert nån annan :D
 
Stör mig på att jag inte vet en helt oviktig sak men den stör mig just för att jag inte vet: de som har engelskspråkiga inställningar på facebook, vad heter Livets hårda skola för dem?

Jag kan ta en titt om du talar om för mig var jag ska leta? XD
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 232
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 092
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 410
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 867
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp