Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här har jag missat!
Men alltså - hur tänkte han då? Det var en olycka, hon omkom .... då tar man väl med kroppen in till land så de anhöriga får ordna med en begravning?!? Slänger den inte i havet! Hans resonemang/ursäkt är så bisarrt att jag blir vansinnig. Det där var definitivt ingen olycka!
Exakt! Plus att han sänkte hela jävla ubåten efteråt. För så gör man ju om nån förolyckats till havs :crazy:.
 
Stör mig på att jag helt plötsligt fått för mig att jag vill ha långt hår igen efter att jag haft lite kortare än axlarna i smart 2 år :cautious: En månad sen jag var hos frisören så det lär ju dröja väääldigt länge innan jag har mitt långa hår igen trots att mitt växer som ogräs :p
 
Ja på 1800-talet eller nåt sänkte man förvisso kroppar till havs när man var mitt ute på oceaner men det var då det :meh: Dessutom var han väl heller inte mitt ute i ingenstans :mad:
Kroppar ja - men båtar!? Han sänkte ju sin egen ubåt med flit.
 
Stör mig (lite i hemlighet) på att, efter ha varit hemifrån över helgen, det bara tar en halv dag innan vårt välstädade, prydliga hem åter är fyllt med saker överallt... VEM är det som stökar ner så förskräckligt?! :cautious: :angel:
 
Jaha okej, det fanns ett kort i den andra TVn som jag tog ut och satte i min nya men det verkar inte som att den tar.. Bilden blir inte förändrad, tycker jag har provat sätta den på alla möjliga håll men inget händer.

Jag skulle behöva se det framför mig för att kunna felsöka ordentligt :crazy:
 
Störde mig idag på att den som hade formulerat frågorna till nya sjundeklassarnas "poängjakt" måste ha haft lite otur när den tänkte.
En av frågorna:
Gå till kuratorn mooi. Vad heter hon och vad jobbar hon med?

O_o

Vilket ledde till att jag hade måååånga elever som kom, läste på min skylt på dörren. "Kurator...mooi..."
*knack knack*

Vad heter du? Vad jobbar du med?
 
Störde mig idag på att den som hade formulerat frågorna till nya sjundeklassarnas "poängjakt" måste ha haft lite otur när den tänkte.
En av frågorna:
Gå till kuratorn mooi. Vad heter hon och vad jobbar hon med?

O_o

Vilket ledde till att jag hade måååånga elever som kom, läste på min skylt på dörren. "Kurator...mooi..."
*knack knack*

Vad heter du? Vad jobbar du med?
:rofl:
 
Störde mig idag på att den som hade formulerat frågorna till nya sjundeklassarnas "poängjakt" måste ha haft lite otur när den tänkte.
En av frågorna:
Gå till kuratorn mooi. Vad heter hon och vad jobbar hon med?

O_o

Vilket ledde till att jag hade måååånga elever som kom, läste på min skylt på dörren. "Kurator...mooi..."
*knack knack*

Vad heter du? Vad jobbar du med?

Det var inte meningen då? Lite som "vilken färg var Napoleons vita häst?"

Var det tänkt som en riktigt fråga är det ju en väldigt rolig miss :D
 
Det var inte meningen då? Lite som "vilken färg var Napoleons vita häst?"

Var det tänkt som en riktigt fråga är det ju en väldigt rolig miss :D

Jag vet inte riktigt hur de hade tänkt :p men oavsett om det var tänkt som en liten klurig kuggfråga eller inte så innebar det ju att varje grupp ställde frågan = jag fick inget gjort :p
 
  • Gilla
Reactions: MCP
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 337
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 131
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 517
Senast: Lilla
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 882
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp