Bukefalos 28 år!

Just nu är jag irriterad på... Del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

JAG ÄR SÅ ÄCKLIGT JÄVLA ARG PÅ LÄNSTRAFIKEN :mad:

Bussen kör förbi en passagerare vid en hållplats, som vinkar och allting åt att den ska stanna, chauffören bara skiter i det så jag säger ett "Ursäkta, men han där borta skulle med". Tillbaka får jag ett "Är det du som kör bussen eller? Är det du som ska stanna? Nä juste, SÅ HÅLL KÄFTEN!!!" slängt i ansiktet.

Kan säga att jag tagit regnummer och allt möjligt så nu blir det hejdundrande klagomål till länstrafiken :mad:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

JAG ÄR SÅ ÄCKLIGT JÄVLA ARG PÅ LÄNSTRAFIKEN :mad:

Bussen kör förbi en passagerare vid en hållplats, som vinkar och allting åt att den ska stanna, chauffören bara skiter i det så jag säger ett "Ursäkta, men han där borta skulle med". Tillbaka får jag ett "Är det du som kör bussen eller? Är det du som ska stanna? Nä juste, SÅ HÅLL KÄFTEN!!!" slängt i ansiktet.

Kan säga att jag tagit regnummer och allt möjligt så nu blir det hejdundrande klagomål till länstrafiken :mad:

Har varit med om liknade fast med skånetrafiken. Liksom. Hur fick du detta jobbet? Och hur fan har du lyckats behålla det? :eek:

Hoppas kotten blir av med jobbet!
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

På denna helvetes hosta. Jag ska mrt-röntgas på fredag. Jag måste ju ligga stilla! :cool:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Ringde nyss och de ska "vidarebefordra". Får se hur det blir med det :cool: Men de lär få X antal mejl också eftersom det var fler som reagerade på hans beteende mot mig....
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Har varit med om liknade fast med skånetrafiken. Liksom. Hur fick du detta jobbet? Och hur fan har du lyckats behålla det? :eek:

Hoppas kotten blir av med jobbet!

Och så har liksom inte jag något jobb :mad:

*KL*

Jag är arg på skolan. Så jävla rörig kurs. Har ändrats sista inlämningsdatum säkert 3 gånger de senaste veckorna, uppgifter kommer inte ut i tid det, 3875943205789203+948 sidor som ska läsas osv. Jag blir så sur.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På att jag är sjuk och är "tvungen" att stanna hemma från grupparbets-träffen idag. Jag vet om att jag inte kan hjälpa att jag är sjuk och jag vet om att jag kan jobba hemifrån med grupparbetet men det dåliga samvetet sköljer över mig ...
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

På folk som ringer. Och ringer. Och ringer. Om jag inte svarar efter tio gånger är det kanske så jävla lätt som att jag inte KAN ELLER VILL JUST DÅ?

På folk som skickar spelinbjudningar trots att de ser att man redan sitter i en match, och sedan avslutar med ett "HALLÅ????". Så "Playing Team Deathmatch at [bana]" på min PSN sa dig absolut ingenting om varför jag inte har tid att svara? Är du efterbliven eller har du bara otur när du tänker?

På folk som vill umgås och ta mig fan aldrig kan ta en hint. Hur svårt ska det vara att fatta vinken om jag ignorerar typ sju meddelanden på rad och aldrig tar kontakt själv eller visar minsta lilla intresse för personens liv?

Vid närmare eftertanke kan man nog bara sammanfatta det med att jag är irriterad på folk. Eftersom jag inte varit irriterad på någon under den gångna helgen då jag varit borta slår det mig att jag kanske borde börja kicka folk från min umgängeskrets lite oftare.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Är SJUKT irriterad på min mamma som ska flytta för hundrafemtielfte gången i ordningen. :mad: Vilka som får vara pack-, flytt- och städhjälp? Jo, hennes barn som inte aaaaalls har något annat för sig. :cool:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*KL*

Att jag lyckas bli intresserad av den mins stalkingbara personen på jorden -_- inget relevant vid googling och dessutom har människan inte ens vett att ha sin relationsstatus på facebook!!!!!!!!!! :mad: (det har inte jag heller, men det är inte det som är poängen här, okej?! :p )
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Jag är så sjuuuuuuuuk och febrig och har ont och EasyBus och Gatwicks hemsida bråkar med mig och Peanut Butter Cup var jätteäcklig och allt är feel och världen hatar mig, buhu.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag är irriterad för att jag är så jävla ledsen just nu. Mötte exet på stan, han såg mig, vände bort blicken och bytte väg, han som ville ha kontakt och allt medan det var jag som inte ville. Kunde hantera allt fram tills att jag kom in i ett av provrummen (skulle kolla kläder...) och då bryter jag ihop, gråta tyst i provrum är grejer det... :( :cry: sms:ade en vän som peppade mig via sms, han vet om att jag har det tungt och hjälpte till där, massor men fyfan... :cry:
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

lol, för mig är det tvärtom, jag vill *inte* googla honom, men jag hade en moment of weakness nu i helgen när jag inte kunde träffa honom. Fanns mycket på honom, men nöjde mig med att bara läsa en intervju han hade gjort i i en tidning :D +fick en tjusig bild på köpet



---
och irriterad på att det kommer att bli hektiska veckor framöver på jobbet, vilket det inte aaaalls varit de senaste veckorna heller :grin:
Många som är sjuka och borta på jobbet - extra arbete för mig.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

lol, för mig är det tvärtom, jag vill *inte* googla honom, men jag hade en moment of weakness nu i helgen när jag inte kunde träffa honom. Fanns mycket på honom, men nöjde mig med att bara läsa en intervju han hade gjort i i en tidning :D +fick en tjusig bild på köpet
Alltså, jag vet ju att det är BRA att jag inte hittar något, för det är ju bra att inte ha några "förutfattade meningar", men samtidigt - JAG ÄR INTE BRA PÅ ATT TA DET LUGNT, JAG VILL VETA ALLT NUUU!! ;)

hehe....
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Jag är irriterad på att det blev kallt igen.
Inte lite kallt heller, vansinnigt jättekallt :crazy:

Sedan stör jag mig på att spelet laggar också
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

kl

Så jag har 39,5 i feber.
Går upp 07:30 för att hovslagaren kommer.
Överdoserar Citodon så jag blir hög.
Tar bussen och går till stallet i -17.
Den förbannade äckliga jävla hästjäveln vägrar komma in från hagen.
Tiden inställd.
Nästa buss hem går om 2,5 timme och vi har kallstall.

Har varit trött på hästar i månader och har behållit hästen för att jag älskat henne, men det här var droppen, nu ska kräket bort. Hoppas hon springer i hagen tills hon bryter benen. Jävla skitdjur.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

*kl*

På gamlingar som skadar sig. "Jag har inte tid att vänta på ambulansen! Jag ska handla! Jag har inte ont! Det är bara ett litet sår i pannan! (att tillägga, det behövs sys REJÄLT)" *hen reser sig, försöker gå emot sin cykel* Slutar att jag och andra får hålla fast hen medan ambulansen är påväg.

Som pricken över i:et, så blev hen påkörd i ca 50km/h av en bil utan cykelhjälm och är nästan 80 bast. :crazy: Hen bara cyklade rätt ut på vägen utan att titta. Stackars den bilföraren, han var helt total chockad och skakis. :(

Tror ni blodet går bort ifrån min jacka? Najn. Hur tusan får man bort blod ifrån en varseljacka? gah.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Börjar det inte bli lite nog med din jävla otur nu eller?
Och kan det inte dyka upp någon episk fodervärd och kasta sig på din häst. Va va va. Hem till täcker och MW3 med dig!

(och krya på dig vafan)
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

IMG_2105.png


IMG_2098.png


Alltså. Jag har aldrig varit så förbannad i hela mitt liv (och hästarna hade nog aldrig haft så roligt i hela sina liv, av minspelen att döma). Var är alla de här Min Häst-serierna i verkligheten där den snälla lilla hästen känner när människan mår dåligt och kommer fram och sticker nosen i famnen på en? :devil:

Har nu även hostan från helvetet + högre feber (tack Citodon, annars hade jag inte ens vetat mitt namn) och misstänker att den kan ha något att göra med att det inte är så bra att pulsa runt i 20 minuter med hög feber och arg som ett bi. Glass? Glass. Mycket glass.
 
Sv: Just nu är jag irriterad på... Del 3

Aahaha KLADA HESTAR! :rofl:
Men jag känner mest att när man är sjuk rusar djuren runt och gapskrattar åt en (detta inkluderar hundar).

Och nej det är inte bra! Massa täcken och glass!
Ska köra på samma, men enbart för att jag villere.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 362
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 517
Senast: Angel
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
886
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 261
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp