Kissar ni i duschen

Självklart! Slöseri med vatten och miljö att först kissa på toa, papper, sen spola för att nästa sekund duscha. Vad skulle det lukta, kisset spolas ju ner. Förrästen dricker man tillräckligt och inte har infektioner borde inte kisset lukta speciellt mycket. Varför skulle det vara äckligt?
 
Urin är "nästan" sterilt och går även att använda att göra rent sår,,,,, ( :) ) om man t ex skulle befinna sig i naturen utan tillgång på rent vatten. vilket är kanske inte är så vanligt i skandinavien där det finns vatten lite överallt ..men var/är vanligt under krigsliknande situationer i andra länder

Det finns det som gör allt möjligt, se bara :
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/03nr1/03-1art8.htm
 
Urin är "nästan" sterilt och går även att använda att göra rent sår,,,,, ( :) ) om man t ex skulle befinna sig i naturen utan tillgång på rent vatten. vilket är kanske inte är så vanligt i skandinavien där det finns vatten lite överallt ..men var/är vanligt under krigsliknande situationer i andra länder

Det finns det som gör allt möjligt, se bara :
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/03nr1/03-1art8.htm

Fast även avföring kan användas medicinskt, det innebär inte att det är trevligt att bajsa i duschen eller på trottoaren.
 
Japp. Det är smidigt och all the above men framförallt tycker jag det är rätt gött! Det är lite samma känsla som att borsta tänderna utomhus. Man känner sig lite fri när man får stå och kissa som man vill! :D

Ehhh... Jag kan inte borsta tänderna nån annanstans än vid handfatet. Det kan ingen i min familj...

/L
 
@Niyama I duschen alltså! :D Inte utomhus! Sätter mig väl inte och hukar i duschen heller. Och jag går inte in och kssar i duschen helt utan anledning, det är ju när man har börjat duscha som man kan släppa på trycket. Då rinner det ju massa vatten längs benen redan.
 
@Niyama I duschen alltså! :D Inte utomhus! Sätter mig väl inte och hukar i duschen heller. Och jag går inte in och kssar i duschen helt utan anledning, det är ju när man har börjat duscha som man kan släppa på trycket. Då rinner det ju massa vatten längs benen redan.

Ja, jag hoppades att du menade i duschen men huu, duschkissning blev plötsligt ännu värre :cautious:
 
Alltså, jag tycker det låter som en fördel att kissa i duschen isf i toaletten när man ändå duschar- för allt som sparar är att föredra.
Så strongt av er som gör det, kissar då ni ändå duschar!

Dock så är jag för väluppfostrad eller för inpräntat i hur allt ska vara, gå till eller vad man nu kan säga.
För jag kan inte annat än duscha i duschkabin,bada i badkaret,göra nr1 och nr2 i toalett, borsta tänder i handfat och dricka vatten från köket-inget annat är ens möjligt.
Har nog försökt.

kiss och bajs är inte alls så farligt och äckligt som det låter-eller ser ut.
 
Dricker du inte ens vatten ur kranen i badrummet? :eek: Men det är ju bara att dricka... Och har du aldrig borstat tänderna någon annanstans än på toa?
 
Absolut inte, har aldrig gjort. Äckligt och ofräscht tycker jag, har toalettstolar hemma av en anledning ;)
 
Efter den förra, eller var det förrförra (?) tråden i detta ämne har jag faktiskt provat att kissa i duschen, det var svårt i början, är inte van att stå upp och kissa men nu går det bättre och bättre för varje gång. :D
Så gör det om jag råkar känna mig kissnödig när jag duschar. :D
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 083
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 514
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 380
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 641
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • "Bästa mashen"? Blötning, smaklighet, stärkelse?
  • Födda -21

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp