Kissar ni i duschen

Absolut! Sparar en massa vatten och så lätt att spola rent samtidigt! ;-)

Spy och bajsa föredrar jag dock att göra i toaletten, såvida det inte handlar om svår magsjuka!
 
Fast har man tillgång till en dusch har man vanligtvis tillgång till en toalett :p
Visst, men om jag ändå ska in i duschen, varför slösa 20 liter vatten på mitt kiss???? Om sommaren försöker jag dock kissa ute i burk, för att få prima gödsel till mina växter ;-) Guldvatten är mumma för grödorna!
 
Visst, men om jag ändå ska in i duschen, varför slösa 20 liter vatten på mitt kiss???? Om sommaren försöker jag dock kissa ute i burk, för att få prima gödsel till mina växter ;-) Guldvatten är mumma för grödorna!

Tja, jag skulle tycka att det kändes lite osmidigt att huka mig över avloppshålet och pricka det.
 
Absolut ... Inte sätter jag mej på muggen innan duschen om jag vet att jag ska duscha och inte heller håller jag mej om jag duschar... Ska nog göra som texas i sommar och vattna lite med det :)
 
Visst, men om jag ändå ska in i duschen, varför slösa 20 liter vatten på mitt kiss???? Om sommaren försöker jag dock kissa ute i burk, för att få prima gödsel till mina växter ;-) Guldvatten är mumma för grödorna!
Googla på guldkannan :up: vi tömmer oftast dotterns potta i närmaste rabatten och den rosen blommade in i november! :eek: :laugh:
 
Fast har man tillgång till en dusch har man vanligtvis tillgång till en toalett :p

Vi har separat wc och dusch, dusch i ena änden av huset och wc i den andra änden.

Opraktiskt om man blir akut kissnödig när man klätt av sig och drar igång vattnet. :crazy:
 

Liknande trådar

Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 083
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Hur funkar det, när behovet verkligen finns, personerna inte klarar sig utan hjälp men ekonomin är katastrof? Mamma ramlar titt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 514
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 380
Senast: Linn-Nora
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 641
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp