Bukefalos 28 år!

Klibbig meny eller inte?

Vill du har kvar den klibbiga menyn, den som kommer fram när man skrollar upp?

  • Ja

    Röster: 95 49,0%
  • Nej

    Röster: 66 34,0%
  • Har ingen betydelse

    Röster: 33 17,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    194
  • Omröstning stängd .
Jag gillar den klibbiga menyn, men ge tillbaks snabblänkarna till nytt och bevakat tack!! Saknar dem nåt enormt!!
Om du är inne på ett forum kan du klicka på (touch) eller hålla musen över meny fältet som är vitt, Nytt och Bevakat finns längst ned i menyn.
 
Alltså, rent estetiskt är det väl bättre nu, men jag kommer inte att använda den. Bevakat i stort sett det enda jag använder.
 
Ok, nu hittade jag att Bevakat finns med under Forum. Då kan jag nog leva med den här kompromissen även om jag helst hade velat komma åt den direkt.
 
@Gunnar går det inte att ha två valmöjligheter, så man själv kan välja? Jag har ganska liten skärm på min telefon och då är det väldigt irriterande med en fast meny.
 
Neej :cry: irriterande att menyn syns hela tiden nu och att man inte kan få fram notiserna. Det var ju SÅ bra. Vilken besvikelse att gå in på buke idag.
Jag kan förstå att det kan kännas jobbigt att man måste upp till toppen av sidan för att komma åt notiserna. Men jag kan inte förstå att det skulle vara irriterande att menyn syns hela tiden.
Jag tror det var betydligt mer irriterande för de som hade svårt med att menyn hoppade fram och tog plats när de inte önskade det.
 
Neej :cry: irriterande att menyn syns hela tiden nu och att man inte kan få fram notiserna. Det var ju SÅ bra. Vilken besvikelse att gå in på buke idag.

Jag håller med! Att notiserna var där var typ det jag använde allra mest. Nu måste jag ju ändå scrolla hela vägen upp så då behöver jag inte ha menyn heller...
 
Förstår att det måste kompromissas och att alla inte kan bli nöjda jämt.
Men jag önskar att notiserna syns i den medföljande menyn, alternativt dyker upp om/när man får en notis.
:)
Till alla er som vill ha notiser.
Handlar det om att se att det kommit en notis eller att direkt läsa de?
Att det kommit en syns väl även för er i webbläsarfliken.
En annan variant har jag lagt in i den andra stilen som kallas för Sidomenyer för mobiler, kolla gärna den.
 
Till alla er som vill ha notiser.
Handlar det om att se att det kommit en notis eller att direkt läsa de?
Att det kommit en syns väl även för er i webbläsarfliken.
En annan variant har jag lagt in i den andra stilen som kallas för Sidomenyer för mobiler, kolla gärna den.
För min del är det att läsa dem. Veta vad notisen handlar om. :) + få länken till tråden i fråga.

Jag ser de röda prickarna i fliken oftare än rutan som säger "du har 1 ny notis", men just det gör inget för mig.
 
Jag gillar att menyn följer med,helt ok det med.
Men jag tror att det kanske kan underlätta lite till om själva underkategorierna också syns samtidigt i en smal rad under huvudmenyn (som de gjorde när den var klibbig). Ex om Övrigt är markerad då jag läser där och så på en extra rad under så finns då alla kategorier som finns under Övrigt synliga så de är enkla att få översikt på och att byta mellan.
Jag har ont i mina händer och alla “musarbeten” jag kan spara in på är för mig guld värt.

I övrigt så är jag imponerad av ditt arbete som vanligt Gunnar, hade jag hittat en bild på blommor så hade den varit med, nu blir det istället :bow:

/ kayoba
 
Jag vill kunna läsa notiserna och klicka på PM direkt. Jag blev visst väldigt bekväm av den tidigare menyn :o mycket bättre att den ligger som den gör idag dock.
 
Till alla er som vill ha notiser.
Handlar det om att se att det kommit en notis eller att direkt läsa de?
Att det kommit en syns väl även för er i webbläsarfliken.
En annan variant har jag lagt in i den andra stilen som kallas för Sidomenyer för mobiler, kolla gärna den.
Men den gäller bara för mobilen väl? För jag har bytt till den nu och ser ju ingen skillnad. Använder i princip bara datorn när jag är på buke.
 
Men den gäller bara för mobilen väl? För jag har bytt till den nu och ser ju ingen skillnad. Använder i princip bara datorn när jag är på buke.
Ja man kanske ska använda ögonen också. Såg sen att mitt användarnamn stod i den gröna menyn till höger och att man fick notis där, fast då måste man ju klicka och gå in på notiser.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Fordon Jag har ärvt en halv Toyota Auris Diesel mildhybrid, automat årsmodell 2013. Miltalet 2021 var 3500 ungefär och sedan dess är det oklart...
2
Svar
20
· Visningar
2 437
Senast: jemeni
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 719
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
24 009
Senast: Mabuse
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 771
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Att reda upp livet

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp