Fast vänta lite, jag förstår att det finns omöjliga människor som skäller om orimliga saker men tycker du att det ursäktar alla problem som finns med Postnord? Jag har jobbat inom grusbranschen och jag har haft många väldigt märkliga kunder, det gör ju inte att vi struntar att leverera ändå. Jag har som exempel fått skäll för att personen har haft för dålig teckning på sin mobiltelefon, hur nu jag som säljer grus skulle kunna ha något som helst med det att göra. Men det är bara att vara trevlig och konstatera att tyvärr kan jag inte hjälpa dig i den frågan men vänd dig gärna till den teleoperatör så kanske de kan hjälpa till.
Det är ett systemfel inom postnord, enskilda personer är jag övertygad om gör sitt allra bästa men det hjälper inte när försändelser försvinner helt spårlöst i mängder. Det är inte en enskild person som har gjort fel utan det är systemet som tillåter mänskliga fel i allt för stor utsträckning. Det måste åtgärdas, det kommer inte att minska antalet märkliga människor som gnäller om orimliga saker, men det hjälper dem som klagar på helt rimliga saker så som att det paket de väntar faktiskt levereras någorlunda helt.
Men var i hela fridens namn läser du och @hastflicka in att jag tycker det är ok att saker sköts dåligt? Peka gärna var i mitt inlägg jag påstår det för jag fattar inte. Tråden handlar om postnord, jag delade med mig av några saker därifrån rent allmänt.