Bukefalos 28 år!

LIVE-tråden *resultatvarning*

Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

mm, de va läskigt...:eek:, men allt gick bra :)
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Tror det gick bra med hästen. Den hade förmodligen hoppat över en bil med hästsläp, mellan släpet och bilen. De visade en sekvens och rutan på bilen var krossad. Vet inte om sulkyn tagit i där eller om hästen sparkat in den, men hästen såg ok ut iaf. Efter omständigheterna.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Hujjeda mig, 1.10.2 av Lavec Kronos i fyraåringsloppet! :banana:
Hur fort ska det gå i Åbergs då?
Men först, alldeles strax, Hitchcock mot Marco di Jesolo!! :banana:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Undrar hur det känns att sitta bakom Marco di Jesolo? :cool:
Det driver ju något alldeles vansinnigt för honom! Törs nog drista mig till att säga att det är en av de bästa europeiska unghästarna någonsin. :bow:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Ja fy faen vilken avelshingst Daguet verkar vara :eek: ....slår ju nästa Viking Kronos
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

jag är på 4sport men där visade dom inte det loppet...liven krånglar bara
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Det går fort idag, det såg ut som om Excallibur fick lalla bort första varvet, och så gick det 1.10.7!! :eek:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Blääääää..... :angel:

Ja, Hunter var en besvikelse? Visserligen har han fått snabba pengar på sig, men han har sett betydligt finare ut. Fick ju faktiskt släppa förbi sig en annan bukehäst till slut, Scarly (lie).

Hoppas att han hittar sig själv snart igen, för han är ju en topphäst i grunden! :love:
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 069
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 148
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 977
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp