Bukefalos 28 år!

LIVE-tråden *resultatvarning*

Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Herregud vad det regnar på Årjäng! :eek: Fick skjuta på starten nu för banan håller på att regna bort så de måste sladda till den...
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Herregud vad det regnar på Årjäng! :eek: Fick skjuta på starten nu för banan håller på att regna bort så de måste sladda till den...

Ja fy fasen! :eek:
Sitter med fem rätt, fem hästar i sjätte och Röd Kusk spik i sista. Ledningen är väl kanske inte den optimalste vägen till mål just idag...:cool:

Stackars År att det skall bli så här på deras största publikdag!
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Vad händer? :eek: Ska de blåsa av tävlingarna, eller vad? :crazy:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Jag följer på Dantoto, så jag fick gräshoppor från Klampenborg en stund... Går snart till Årjäng.

Det står 4 minuter nu, ska de köra?
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Jag följer på Dantoto, så jag fick gräshoppor från Klampenborg en stund... Går snart till Årjäng.

Det står 4 minuter nu, ska de köra?

Ja,nu har de återvänt ut på dirttracken...
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Hade du med denna?

Ja, spik på Scarlets i sista. Kanske innern inte är så jobbig ändå? Sharapova höll ju riktigt bra över full väg?

Vinner Scarlets så lär det bli en sjunde raka femrättsjackpott på Axevalla....:angel:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Ryktas att FBL inte klarade blåsningen inför sista? :cool:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

SA har bra chans, banan verkar inte jättetung, mer blöt.

Hoppsan, hörde att de ropade efter honom. Är han en sådan?
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Inte jag heller, han hade väl bara inte varit och blåst?

Jag fick gräshoppor igen, hur länge till start?
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

De gick till År, han fick ju köra så han var väl ren. Varför är det så svårt för kuskarna att gå och blåsa i tid?
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

De gick till År, han fick ju köra så han var väl ren. Varför är det så svårt för kuskarna att gå och blåsa i tid?

För att de ska hinna nyktra till!

Dantoto? Varför inte ATG Live?? :confused:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Grattis till 7 rätt!

Jo, för min dator säger att den inte har Flash, och vägrar ladda ner det... :mad: Dantoto finns på tv:n där jag är :)
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Jaja, alltid kul med sju rätt, även om det bara blir en dryg tusing. Spelade ju bara för 120 så det är ju hyfsat. Har inte haft sjuan på flera år! Var dock nära förra lördagen, då jag missade Jos Cortina på fyra streck.....
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 069
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 153
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 980
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp