LIVE-tråden *resultatvarning*

Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Hunter var återigen inte bra, kanon i sista jobbet och fin som tusan i första värmningen, men i loppet var han inte körbar...han kommer att gås igenom med andra metoder nu och så blir det tränarbyte.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Kalmar, tilll Dan Åke...
Jag har mina egna teorier, enl tränaren har han varit kanonfin i jobben och han var kanonfin i första värmningen men andra värmningen var han inte körbar...JAG personligen tror att det kan sitta i bogarna/nacken/manken och då får han besvär när käken läggs på i "lopplängd" ..för varför ska han annars vara så olika...i första värmningen gick han utan käk o var jättefin.
Nu har jag gjort upp med Carola här på buke att hon ska ta o behandla :love: Sen är det upp till D-Å men han är helt med på min/vår linje och är lätt att prata med.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Jag har faktiskt dömt ut honom lite:o men jäklar vad bra han visade sig vara idag!!!!
Sambon spelade en hel del vinnare på honom så nu har vi, trots väldigt mycket akuta veterinärräkningar den här månaden, råd att äta två veckor till:D
h%C3%83%C2%A4stbilder%2B460.jpg
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Haha, underbart :bow:
Och vad roligt att Järvsöfaks fick visa vart skåpet EGENTLIGEN står fortfarande, det är han värd :love:
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Hahaha....:rofl: Broccoli? Sån där kroppshydda får man inte av broccoli....:angel:

CC var underbar, och det blev ett rafflande upplopp. Kul!
Men VARFÖR körs det jämt så förbannat sakta i de svenska travloppen? 1.13.8 första rundan i ett miljonlopp är ju skrattretande? Man satt ju nästan och väntade på att kallbloden Torskfrossa och Vinpava skulle komma fräsande i spåren....
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Hahaha....:rofl: Broccoli? Sån där kroppshydda får man inte av broccoli....:angel:

CC var underbar, och det blev ett rafflande upplopp. Kul!
Men VARFÖR körs det jämt så förbannat sakta i de svenska travloppen? 1.13.8 första rundan i ett miljonlopp är ju skrattretande? Man satt ju nästan och väntade på att kallbloden Torskfrossa och Vinpava skulle komma fräsande i spåren....

Broccolisäljare då? VAr väl grönsakshandlare förr.

Söker över hela STC efter kallbloden Vinpava och Torskfrossa....måste stava fel på nåt sätt.:o:rofl::rofl:

AM
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

:bow:Håller helt med du:D Fast så får man inte säga om hela travmedias kelgris.
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

KL

Den här tråden har väl nästan spelat ut sin roll nu när Bukefalos "automatpublicerar" nyheter från Travronden?
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

Jaha, då var då veckans, om inte årets kalkon utsedd:

erik_a_v75.jpg
 
Sv: LIVE-tråden *resultatvarning*

*KL*

Tycker Charles Degiorgios styrning och efterföljande förklaring i avd 2 lämnade en del övrigt att önska.:mad:
När ska man börja diska för loppavgörande situationer som sker tidigare i loppen?:confused:
1500 i böter är ju lätt att ta när man precis kört in 75 papp.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 029
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 311
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 452
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 938
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp