Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

kl
Alcazar och Linda tror jag går till final andra chansen Anton och Josef
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

kl

Jag gillade Alcazar och Josef bäst. Jag tycker dock inte att det var så hög nivå på bidragen i år...
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

Jag är förtjust i dem både, men jag tycker inte de har kommit till sin rätt innan. Men jag tycker med om låt 9!
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

Jag tyckte hon var duktig trots att rösten inte riktigt bar för henne hela tiden.
Bar den henne i någon enda ton? Jag tyckte det lät förjävligt!
Anton Ewald, nej. Hur många gånger måste han ta sig i skrevet egentligen? :crazy:
eller hur, vad f*n ska de klia sig i skrevet om? Ursäkta mig men jag tycker det är pinsamt.
Platt låt dessutom. Fast småtjejerna röstar väl på honom så jag tror han följer Alcazar direkt till finalen.

Jag är, för övrigt, enig (med de som tyckte så) om att det inte är riktigt bra när folkets röster styr allt. För det är de som har mest pengar på refillkortet i mobilen som röstar mest och kanske inte alltid på låtarna utan på de sötaste artisterna.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

*kl*
Det där var ju knappast någon överraskning.
Alcazar nu då. Och Linda och Ammo till andra chansen.
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

Undrar om medhörningen varit dålig, för inte kan det väl vara så att hälften av deltagarna inte kan sjunga rent..? :meh:
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

min gissning var ju rätt bra i alla fall, men kunde de inte besparat den falsksjungande tjejen en andra chans. räcker det inte att hon får göra bort sig en gång?
 
Sv: Melodifestivalen 2014 - deltävling 4!

Jag är glad för Alcazars skull. De verkar så genomsympatiska allihop :)
 

Liknande trådar

Tjatter Höll på att glömma veckans viktigaste tråd! I morgon är det ju den sista deltävlingen för i år, vi kommer göra de sju sista bidragen...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
10 521
Senast: Lavine
·
Tjatter Ni trodde väl inte jag glömt årets höjdpunkt här på Buke?? :D:D:D Nä nä, här kommer årets första tråd om MELODIFESTIVALEN...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
9 238
Senast: Scata
·
Äldre Ja ni läste rätt!! Det är dags för den SISTA deltävlingen i melodifestivalen 2018! :nailbiting: Det är med skräckblandad förtjusning...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 907
Senast: Bison
·
Äldre Ja ni läste rätt, det är redan dags för deltävling 2 i melodifestivalen 2018! :banana::banana::banana: Jag hoppas, och tror att det...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
5 573
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp