Bukefalos 28 år!

Nagellackskonst! *Bildtråd*

14238146_10154422879437456_2656909334122293171_n.jpg


Testade lite spetsmönster på naglarna.
 
A England - Sleeping Palace



Önskar mig lite längre naglar bara, så det gör sig bättre :)
(den korta på ringfingret var den jag satte kniven i för 1,5 månad sen så den tar sig iaf :p)

Läser mest i denna tråden, men det där gillade jag! :up: Hur får man lättast tag i det?
 
Ni som använder Trind @Sleepan mfl. När jag läser om det så står det att man ska måla på det varje dag och ta bort det med deras eget borttagningsmedel.
Gör ni det?
 
Ni som använder Trind @Sleepan mfl. När jag läser om det så står det att man ska måla på det varje dag och ta bort det med deras eget borttagningsmedel.
Gör ni det?
Nej. Jag använder trind som baslack och tar bort det med vanligt nagellacksborttagning när jag ska måla om naglarna. Det funkar så bra som baslack att jag brukar tröttna på lacket innan det börjar lossna, brukar måla om efter någon dag till över en vecka beroende på vad jag känner för. När jag började med det så bytte jag dock oftare, nu är jag för lat för det. Borde nog byta oftare för naglarna är lite klena i kanterna
 
Nej. Jag använder trind som baslack och tar bort det med vanligt nagellacksborttagning när jag ska måla om naglarna. Det funkar så bra som baslack att jag brukar tröttna på lacket innan det börjar lossna, brukar måla om efter någon dag till över en vecka beroende på vad jag känner för. När jag började med det så bytte jag dock oftare, nu är jag för lat för det. Borde nog byta oftare för naglarna är lite klena i kanterna
Det känns så besvärligt om jag ska behöva göra om det varje dag! Men då kanske jag ska försöka mig på Trind i alla fall.
 
Ni som använder Trind @Sleepan mfl. När jag läser om det så står det att man ska måla på det varje dag och ta bort det med deras eget borttagningsmedel.
Gör ni det?

Jag tar bort det med vanligt borttagningsmedel.

De första 14 dagarna ska man måla på nytt varje dag (och ta bort det gamla) men efter det räcker det med typ 2-3 gånger i veckan. Använder ofta det som underlack, funkar bra!
 
Mina ser ut såhär! Hade kunnat ha hologlittret i ett par dagar till men det typ kröp i kroppen av behov att få måla om :rofl: Stör mig lite på att det kommit lim utanför stenarna, men det är knappats någon som kommer se det om jag inte kör upp naglarna i deras ansikte
14355611_1184306991632541_4819523225516959646_n.jpg
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 379
Senast: farin
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
905
Senast: Bison
·
Hemmet Jag har bott i mitt hus i snart 10 år. När jag flyttade in var barnen 1 och 4, så det har slitits rätt bra på ytskiktet. Det är öppen...
Svar
5
· Visningar
665
Senast: nyttnick
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp