Bukefalos 28 år!

Någon från Sundsvall??

Sv: Någon från Sundsvall??

knapplån

Hoho, här kommer jag å ubåtar! Tänkte att jag skulle höra här, ingen som känner till någon ursnäll liten ponny som behöver ett nytt hem?
Jag letar efter en förstaponny till min fyraåriga dotter... shettis eller annan mindre ponny kanske? :)

Annars har lillen knatat till sig en fjärdeplats på hagmyren igår, trodde inte det skulle gå såpass bra eftersom motståndet var rätt hårt. :) Mamma stolt igen. ;) Nu har han kaaaanske en chans att komma med i dubbelcupen, kul grej även om han inte får några pengar där. :)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*Tar ett rejält tag i trådens nackskinn och svingar runt en sväng*:bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*ojojoj, här var det visst lugnt som i graven*

Halloj allihopa! Nu var det ju ett tag sedan sist (jag själv t.ex. har inte varit inne på flera veckor :o), what's up?

Här är allt bra, förutom att 7-eleven har slut på de bruna Tutti Frutti-påsarna. :cry:

Pålle :love: ska ut på fredag igen, hoppas att det blir en slant den här gången! :banana: Håll tummarna allihopa, är ni snälla!

Kram spanarn
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*håller tummarna*

Du håller väl för mig och Worst In West på lördag? :crazy:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Naturligtvis! Jag håller tummarna och litar på att kusken håller tömmarna! (hahahahaha vad rolig jag är :rofl:)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Blir du nå´ roligare nu så får´u flött te Karlsta-trå´n! :rofl:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*hästägare om en vecka...nedräkningen har börjat !*:bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*kl*

*host host*

-Kära Sundsvallare!

När det vankas finaler i Er vackra nejd, kommer någon av Eder vara där då?

En Göteborgare är på väg..

Ovanstående var en sanning med modifikation ty jag tar inte cykeln så jag är inte på väg. Än..
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Åh, vad är det för något du ska köpa? :) Spännande!

Här är det rätt lugnt just nu... stoet visade sig vara TOM, inte konstigt att det aldrig kom något föl. Mindre kul att hon käkat upp sig så att hon fortfarande ser dräktig ut... *mutter* Så fort hon fått fötterna fixade ska hon ut och motioneras för vagn, första gången på 4 år... Sen blir det inridning för damen! OM jag hittar en sadel som passar förstås, sambon trodde det var större chans att hitta en såndär elefantkorg istället. ;)
Moe Odin bokad nästa sommar, så då blir det ett helsyskon till Lakritstrollet istället, hoppas vi iaf. :)

Den andra lille galten kom fyra på hagmyren i tisdags, helt ok prestation i våra ögon iaf. :) Han å jag tog en liten skrittur igårkväll men det märks att det var ett tag sen han gick i skogen, snubblade nog på varenda kotte som låg på marken. ;) Är man van att gå på barmark så är man.
 
Sv: Någon från Sundsvall??

*kl*

*host host*

-Kära Sundsvallare!

När det vankas finaler i Er vackra nejd, kommer någon av Eder vara där då?

En Göteborgare är på väg..

Ovanstående var en sanning med modifikation ty jag tar inte cykeln så jag är inte på väg. Än..
Hahaha.. Jag är där i vilket fall:bump:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Hur gick det?
Klockan är för sent för att jag ska ringa till tränarn:mad:
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Bor du i Sållefeteå så borde du veta var vi har sommarstuga.. I Graningebruk:)
Inte var stugan ligger men var bruket ligger:p;)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Grattis!!!:bump::banana::bump:
Hoppas att allt går som ni hoppats med "mära", för det var väl en märr:o

Japp, det är en märr... Ja, jag håller oxå tummarna at det ska gå bra. Sen får man väl se hur långt man kommer...
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Bor du i Sållefeteå så borde du veta var vi har sommarstuga.. I Graningebruk:)
Inte var stugan ligger men var bruket ligger:p;)

Jodå, jag vet vart Graningebruk ligger... Fint däromkring !! Har du vägarna förbi stan så hojta till...
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Hahaha.. Jag är där i vilket fall:bump:

Vad bra! :D

Tågbiljetter är beställda. Med återbetalningsskydd om pålle blir struken eller om jobbet sätter käppar i räls..hjulen!

Skulle vara så himla roligt att se er vackra bana!
Hästen tror jag tyvärr inte har någon större segerchans. Speciellt inte som att Longlegs och Bonus Käll är med.
Vi får hoppas på bra spår och en dålig dag för de andra!;)
 
Sv: Någon från Sundsvall??

Inte så bra, han kom i mål på 21,5, typ näst sist. Han sprang och spände sig under hela loppet och var tydligen heltrött när han kom in (första gången han varit trött sades det). Nu blir det test av ny utrustning; helstängt och nät för nosen, för att se om den känslige herrn slappnar av. För tydligen kan han kuta, säger tränaren.

Men jag tycker om honom ändå, för han är ju en alldeles bedårande individ. :love: (och nu pratar jag om hästen, även fast TK säkert är en bedårande individ han också ;))
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 488
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 766
Senast: MML
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 763
Ridning Först. En varning för risk för långt och kanske svamligt inlägg. Men nu undrar jag igen om det är dags att kasta in handduken, sälja...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 682
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp