Bukefalos 28 år!

Neeeeeeeeej!!!!!

Prästen var jättebra! Hon sa många kloka ord och tankar, vi pratade lite om DBT:n och vad jag lärt mig där (och som jag nu har extremt mycket nytta av...) så att jag skulle få in tankarna på det igen, pratade lite om praktiska saker (samtal jag måste ringa i veckan, psykolog och så) hur pojkvännen skulle göra, han måste hem imorgon och jobba, men han jobbar halvtid och det tar bara en timme hit med upptåget...men jag kanske måste sova här ensam.
Ska se om jag kan få hjälp med sömnen på något vis också, just nu tar jag halva tabletter av pojkvännens medicin, men det vill jag inte göra om inte han är här...:/
 
All tumhållning verkar ha hjälpt! :love:
Hon är uppvärmd och blodtrycket är bra igen :love:
Dock har hon fått feber (väntat, ganska vanligt av kylbehandling tydligen) de är själva förvånade över att det har gått så bra, med tanken på läget igår...
Känns läskigt att börja hoppas bara, törs inte det riktigt :(
Men det känns bättre i alla fall, bara att fortsätta hålla tummarna. ..
Tack för allt stöd och pepp, fina, underbara ni! :love::love:
 
Hoppas att den positiva trenden håller i sig och att ni inte behöver vara kvar på sjukhuset så länge till någon av er!
 
Hon har börjat titta upp :love::love:
Blodtrycket är stabilt och betydligt bättre, de har kunnat ta bort en del sladdar och mediciner så det är bara positivt! :)
Får besök på eftermiddagen också, om det fortsätter så här så kanske jag kan åka hem imorgon, ikväll om de behöver rummet till någon annan som kanske är i större behov av det.
Det känns ändå helt okej :)
 
Så underbart att få höra att det går åt rätt håll!
Jag hoppas verkligen att det fortsätter åt rätt håll nu också.
Många varma kramar :heart
 
Ja, vad skönt att höra! Hoppas att det fortsätter åt rätt håll! Även jag har tänkt på er i helgen. *kram*
 
Underbart att höra att din mamma är på bättringsvägen. Sedan kan det komma en slags efterreaktion för att hennes kropp trodde att den skulle dö och själen förberedde sig för att lämna kroppen. Då är det bra stöd från sjukhusprästen.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
803
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 657
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 487
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 196
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp