Bukefalos 28 Ă„r!

NyÄrsfesten (Ulvlek)

Jo men nu försvann de visst đŸ€·â€â™€ïž
Jag har skrivit mina tankar tidigare och har inte Àndrat mig. Hemlig kÀnns mest troligt ond och det har jag tyckt ett tag. Att jag gett upp nu nÀr alla röstat pÄ mig Àr vÀl inte konstigt? Andra goda har reagerat likadant nÀr de fÄtt majoritet av röster. Sedan tror jag att ni kan vinna oavsett om jag dör denna lynch eller inte, sÄ som sagt kan jag offras, om det gör att ni tÀnker mer klart efterÄt ;)
 
Jag har skrivit mina tankar tidigare och har inte Àndrat mig. Hemlig kÀnns mest troligt ond och det har jag tyckt ett tag. Att jag gett upp nu nÀr alla röstat pÄ mig Àr vÀl inte konstigt? Andra goda har reagerat likadant nÀr de fÄtt majoritet av röster. Sedan tror jag att ni kan vinna oavsett om jag dör denna lynch eller inte, sÄ som sagt kan jag offras, om det gör att ni tÀnker mer klart efterÄt ;)
Men rösta dÄ nu pÄ hemlig istÀllet. Skulle jag ha gjort om jag var i din sits och var god. Som ond Àr det vÀl skitsamma. Spelet Àr ÀndÄ förlorat.
 
Jag har skrivit mina tankar tidigare och har inte Àndrat mig. Hemlig kÀnns mest troligt ond och det har jag tyckt ett tag. Att jag gett upp nu nÀr alla röstat pÄ mig Àr vÀl inte konstigt? Andra goda har reagerat likadant nÀr de fÄtt majoritet av röster. Sedan tror jag att ni kan vinna oavsett om jag dör denna lynch eller inte, sÄ som sagt kan jag offras, om det gör att ni tÀnker mer klart efterÄt ;)
Ja, Àr du bybo/annan infolös lÀr det vara hemlig som Àr ulv. Och Àr hemlig ulv tÀnker jag skylla allt det hÀr pÄ cirkus!
 
SÄna hÀr kommentarer skulle jag undvika, de Àr vÀldigt trÄkiga att fÄ och hade fÄtt mig att sluta skriva - oavsett roll. Kan vara bra att tÀnka pÄ. :)
Men jag vill ju om Sasse skulle vara god försöka fÄ fram det nu innan dl. Inget emot Sasse som person öht. Utan mer lÀttare för mig sen hur jag ska tÀnka.
Hoppas ni förstÄr vad jag försöker fÄ fram.
 
Men jag vill ju om Sasse skulle vara god försöka fÄ fram det nu innan dl. Inget emot Sasse som person öht. Utan mer lÀttare för mig sen hur jag ska tÀnka.
Hoppas ni förstÄr vad jag försöker fÄ fram.
DÄ Àr det ju bÀttre att stÀlla frÄgor till Sasse Àn att pÄpeka att hon gett upp pÄ ett sÀtt som i alla fall jag tolkar som lite hÄnande. Det Àr inte kul att fÄ sÄna kommentarer mot sig nÀr man gör sÄ gott man kan. :)
 
Med tanke pĂ„ det hĂ€r inlĂ€gget frĂ„n Artline igĂ„r efter DL (det hon ansĂ„g viktigast att föra fram), sĂ„ vĂ„gar jag sĂ€tta Karamellen som sĂ€ker god. Är vĂ€l inte osannolikt att det Ă€r som cirkus skrev hĂ€r ovan, att hon Ă€r vĂ€lsignad och var den som blev kĂ€kval natten ulvarna blev utan och Art fick den infon.
Du citerar mig i inlÀgget ovan :p

Är du sĂ€ker? Att hon skriver att hon inte siat alla innebĂ€r ju inte att hon inte siat nĂ„gon? Jag vĂ„gar ju utesluta att du eller hemlig sitter pĂ„ den rollen. DĂ„ skulle ett alternativ vara Sasse, men det borde ju Artline i sĂ„ fall haft nĂ„gon info som tyder pĂ„, kan jag tycka, och dĂ„ borde hon ju skrivit annorlunda om Sasse igĂ„r...

Om cirkus Àr siare Àr jag ju övertygad om att hon siat hemlig. Annars borde hon vackla pÄ nÄn punkt istÀllet för att ignorera frÄgor kring henne, och just att det enda hon har Àr att "hon verkar spela som ensam god utan info". Och Àr det sÄ - ja, dÄ mÄste ju Sasse vara den kvarvarande ulven, hur osannolikt det Àn verkar.
Jag tycker du skriver det vÀldigt klart.
Börjar tro att Sasse lurats rejÀlt.
VÀljer att lita helt pÄ cirkus.

hemlig röstar pÄ Sasse
 
Sasse röstar pÄ hemlig för att hon efter uteslutningsmetoden bör vara ulv.
Men jag vill ju om Sasse skulle vara god försöka fÄ fram det nu innan dl. Inget emot Sasse som person öht. Utan mer lÀttare för mig sen hur jag ska tÀnka.
Hoppas ni förstÄr vad jag försöker fÄ fram.
Jag tÀnker att mina teorier Àr överflödiga, ni verkar pÄ det klara med var ni bör rösta imorgon oavsett :)
 
Det hÀr inlÀgget skulle det vara:
Karamell kan inte tÀnka mig Àr varg. Jag tror att ulvarna trodde att hon var siare.

De vibbarna tror jag inte att hon hade fÄtt som ond. Jag tror hon Àr ensam god.

Just nu kÀnns sasse vÀldigt intressant. Men vÀldigt mÀrkligt av henne att lÀgga en tredjeröst pÄ en ulv.
:D
 

Liknande trÄdar

Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 095
Senast: Madalitso
·
Tjatter VĂ€lkomna till leken “skyll er sjĂ€lva som ger mig ideer”. DĂ„ jag just nu Ă€r lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 751
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @IslandshÀstryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 800
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VÀlkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snÀlla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihÄg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 514
Senast: bollen__
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp