Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon, nu ska jag bara äta lite frukost och sen ska jag bege mig iväg och reklamera mitt headset jag köpte i Juli, som ej funkar som det ska och efter såpass kort tid förväntar jag mig lite mer.
 
Då ska du fortsätta med det. Det är en bra kamera

Ja vad jag kan förstå passar den mina ändamål. Måste fortsätta med Canon då jag har canon-objektiv som är bra och kostade en del. Vore osmart att byta.
Nu ingick standard skit-objektiv 18-55 mm som jag inte har ngn nytta av alls. Går det ens att sälja?
 
Eländet fortsätter.
Ponny har rivit upp ett stort sår på benet. Lär väl bli lymfagnit av det, hon får det väldigt lätt.
Bygger vinterhage och lyckats få nedslagsröret att fastna på en stolpe.
Sambon nära att få ångestattack.
Skor och strumpor dyblöta.

Eländesdag!
 
Jahapp ska tydligen jobba idag. Inser att stor röv och plisserade kjolar sällan är en smickrande kombo men orkar ej byta om :meh:
Enda fördelen är att jag ser på schemat att jag jobbar med jordens skönaste person. Det kan ju liva upp
 
Kan fortfarande inte andas genom näsan, men det känns ändå som om det är på väg åt rätt håll med förkylningen. :up:

Jag tror att jag åkt på ngt jävelskap med bihålorna. Trycket i huvudet är inte att leka med. Hoppas på överlevdad dock!
Gött att du mår bättre! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 397
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
29 241
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
151 851
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 190
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp