Bukefalos 28 år!

Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kl är 19.40 här i Australien nu och jag ska åka ner till restaurangen där min pv jobbar och äta nåt samt kolla på Australia rugby league, Cowboys vs Roosters, en väldigt viktig match (tydligen, för jag är ju egentligen såå intresserad :angel: men stämningen är bra med vänner där så det är ok ändå)

Go Cowboys!! :banana:
 
Folk är verkligen inte kloka! :confused::eek: Var just in på Ica. Och pga den där jäkla tårtan som bjuds idag var det nog dubbelt så mycket folk som vilken 23e december som helst. :eek: Hade det inte varit för ett desperat behov av kattmat hade jag aldrig gjort det. :eek:

Tårta??! Vad säger du nu! Vad har jag nu missat!! Man blir alltså bjuden på tårta:arghh::arghh::arghh:

Varför har aldrig City Gross gratis tårtor :meh:. Inte heller willys vad jag vet (handlar där enstaka ggr).

Funderar på att bli kund på ICA om de mutar med tårtor :rage: :p När bjuder de på tårta nästa gång då och gäller det alla butiker eller bara vissa utvalda :d?
 
Folk är verkligen inte kloka! :confused::eek: Var just in på Ica. Och pga den där jäkla tårtan som bjuds idag var det nog dubbelt så mycket folk som vilken 23e december som helst. :eek: Hade det inte varit för ett desperat behov av kattmat hade jag aldrig gjort det. :eek:

För lite tårta :rofl:
Men skit också! Jag skulle in på Ica och köpa en sak efter tippen som bara finns där, måste jag stå ut med alla tårtfantaster då menar du :banghead:
 
Tja... i byhåla finns det inget annat ställe. Eftersom jag har jobbat där vill jag verkligen inte handla där (helt vidrig behandling av de anställda bla) men det går ju inte att åka till stan jämt :meh:
Ok det förstår jag, närmaste här är hemköp och lilla coop men handlar där ytterst sällan, betydligt dyrare än i stan. Man går back bara man går in i butiken känns det som :cautious:
 
Jag behöver handla lite... och insåg att det är det där spektaklet idag. Dvs jag åker upp senare :meh:
Du är smart. :up:
Tack för varningen! :up:
:up:
Vilken tur att jag hoppade över proviantering idag också!
Smart drag.
Har jag missat tre månader :confused:
:)
Det var alltså mer folk än det brukar vara dagen före julafton. :eek:
Tårta??! Vad säger du nu! Vad har jag nu missat!! Man blir alltså bjuden på tårta:arghh::arghh::arghh:

Varför har aldrig City Gross gratis tårtor :meh:. Inte heller willys vad jag vet (handlar där enstaka ggr).

Funderar på att bli kund på ICA om de mutar med tårtor :rage: :p När bjuder de på tårta nästa gång då och gäller det alla butiker eller bara vissa utvalda :d?
Idag bjuds det väl i alla Icabutiker. Ica firar 100 år.
Jisses så deprimerande! Jag måste verkligen åka förbi Ica och handla idag.
Gör det efter klockan 15 är mitt tips. :crazy:
För lite tårta :rofl:
Men skit också! Jag skulle in på Ica och köpa en sak efter tippen som bara finns där, måste jag stå ut med alla tårtfantaster då menar du :banghead:
Får väl hoppas att folk hos dig är vettigare än folk här. :crazy:
 
Ätit frukost. Packat medicinlådan så nu har jag för en vecka framåt. Funderar på att skaffa Apo dos? Eller vad det nu heter?
Ska baka lite. Har en brödmix jag kan ta
Ute är det mulet och regnar lite
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 523
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
29 326
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
152 261
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 401
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp