Bukefalos 28 år!

Nyfiken på vad du/vi andra pysslar med? LXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade du något mer kul eller gick hela kassan där? :nailbiting:

Jag har handlar jatte mycket dar det senaste aret sedan vi kopte huset. Sedan har jag fatt for mig att andra vissa grejor ... nagot som ar mycket latt da IKEA i USA har ett ars returratt (har man inte kvitto far man ett "store kort" om man inte kommer ihag datum sa de kan hitta det i systemet) sa i dag bytte jag skrivbordsskivan som borjade kannas val lang :angel: samt nagra grejor till koks ladorna som inte funkade sa bra som jag tankt.
Jag hade redan ett par IKEA kort med ungefar $200 (lite over 1600 sek) sa i dag lamnade jag igen nagra grejor ... och handlade for runt $30 mer an jag lamnade igen. Det blir manga besok till IKEA for att kopa godis pa det har sattet.:p
Mitt "office" blev himla bra i alla fall.:D
 
Det var någon som inte tyckte jag skulle få gå upp...
21980222_1529854493741261_5209138002483216384_n.jpg

:D
 
Mini väckte mig 20 min innan klockan skulle ringa idag, typiskt :meh: 20 min till å jag hade ju vaknat sååååå mycket mer utvilad :p

Hopp. Sonen var hos tandläkaren igår, idag bär det av till barnkliniken med tösen för å träffa läkaren. Men inte förens 10.30 så jag hinner dricka morgonkaffet först dom tur är :p

Vi har sol och mini är glad trots att hon gick upp tidigt. Ser ut som det blir en bra dag :D
 
Satt mamma till att virka bakelser till minis kök. Första chokladbollen klar. Har önskat en prinsesstårta med men vad sjutton mer finns det för bakelser? Någon som tips? :)
Hon gör allt på frihand och är en jäkel rent ut sagt på att virka så jag kan få vad jag önskar i princip :D :)
 
Dålig dag idag.
Dålig nyhet från en vän.
Trött.
Insåg att jag är 6000:- ifrån vad som var sparmålet för denna månaden. Visserligen har jag satt in 2500:- extra på det gemensamma sparkontot, men ändå. Någonstans har det gått åt pengar som jag inte haft koll på :cautious:
 
Jo det gör det men många säger att det inte går att mäta eller bevisa och att man har hjärnspöken men jag vet inte men man kanske är korkad

Jag är akademiker med studiepoäng så det räcker och blir över ;) Jag tror absolut att det mesta går att förklara, det är bara det att vi har inte verktygen för det. Jag har varit med om för mycket för att avfärda det som inte går att förklara med att det är inbillning.
 
Jag fick precis ett mail från FK om att jag från och med den 28 oktober inte längre får sjukpenning eftersom jag haft det dom senaste 365 dagarna

:eek: O_o :arghh: :rage: :banghead: :mad:

Jag har inte haft med dom att göra på 7 år! :rage:
Hur man tappar humöret en vanlig solig onsdag :meh:

Kundtjänst sa att det var per automatik som systemet känner av och skickar ut. Spännande när jag inte ens funnits i deras system på så många år. :mad:
Dom skulle fixa till det och lovade både det ena och det andra, jag känner mig en aningen skeptisk när dom säger att det inte ska vara några problem :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det finns redan en tråd för diskussioner om kriget i Ukraina (den tråden hittas här). Men för att den ska få fortsätta ha sitt syfte...
14 15 16
Svar
315
· Visningar
40 686
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vi fortsätter stödja Lyan. Den gammla hittar ni här: https://www.bukefalos.se/threads/lyans-nya-trad.1435426/page-100#post-18776246
13 14 15
Svar
292
· Visningar
29 491
Senast: Lyan
·
  • Låst
Övr. Hund Startar här, den förra finns på https://www.bukefalos.se/threads/hunduppdateringstraden-del-19.1469093/page-100#post-18780100
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
152 867
Senast: lillebill
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här...
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
113 593
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp