Bukefalos 28 år!

OT tråden nr 14

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT tråden nr 14

Vad skönt att vara ledig idag! :)
Jag börjar mitt sommarjobb "på riktigt" idag och ska jobba kväll.
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag börjar på "riktigt" imorgon. Gick bredvid förra veckan. Hade ju hellre jobbat idag än midsommarafton. Det är goa pengar.

Ska hem till pappa och rasta svarta faran x2 idag.
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag jobbar också midsommar. Det är pengarna man får tänka på!
Nu borde jag fixa någon mat som jag kan ta med mig till middag på jobbet. Kanske ska steka några pannkakor... jag blev sugen på det efter pannkaksdiskussionerna igår! ;)
 
Sv: OT tråden nr 14

Ska äta frukost nu.

Jobbar bara 07-1530 midsommar. Ska ha lite mys med mamma på kvällen.
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag jobbar också en ganska kort dagtur! Även jag ska nog umgås med min mamma på kvällen på midsommarafton. :)
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag insåg precis att jag börjar jobba nästa vecka och fortfarande inte fått kontaktuppgifter till den jag ska åka med i denna veckan för att friska upp minnet :o Det var ju lite dumt.. Får inte tag i chefen heller.. Hmm. Nåja, jag brukar lösa saker och ting ändå.
Dags att få ändan ur soffan och sy klart min senaste show-skjorta! Den är glittrig till tusen, knappt jag kommer kunna visa mig ute i den :p
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag har inget att göra på midsommar :arghh:

Btw så har en kompis i år och dar tjatat om att panodilte är toppen när man är förkyld. Igår provade jag och jodå, jag mår mycket bättre idag :D
 
Sv: OT tråden nr 14

Skönt att du mår bättre! :) Jag har inte heller något att göra på midsommar, men det gör inte så mycket.

kl

Blä, ibland ogillar jag sambons jobb. Han slutar 16 egentligen, vi pratade nyss och han är fortfarande kvar... Jaha, då blir det till att äta middag ensam då :(
 
Sv: OT tråden nr 14

Vad tråkigt att ni inte kan äta ihop :/

Själv mår jag faktiskt liiiite bättre så imorgon ska jag masa mig till jobbet. Är lagom glad på dem just nu eftersom jag blir så jagad när jag är hemma och sjuk men försöker tänka att det bara är två veckor kvar tills jag slutar :)

Och justja - har beställt framkallning på mina bilder från när jag var i Senegal och jag längtar tills jag får dem! :) Har gjort ett stort album som jag döpt till "Mina resor" och där har jag börjat sätta in lite olika foton från alla mina resor. Har haft så många i datorn som jag aldrig ens tittat på och det är SÅ roligt nu att samla dem alla på ett ställe. Älskar att göra i ordning, titta i och ha fotoalbum :love:
 
Sv: OT tråden nr 14

Ja, det är väl inte hela världen egentligen men idag har jag varit hemma hela dagen så då blir det extra tydligt liksom. Nåja, jag skrapar ihop lite smörgås och sallad :p

Skönt att du mår bättre! Två veckor är ju ingenting, snart slipper du det jobbet och har lång härlig ledighet framför dig! :)

Åh vad kul med ett sådant fotoalbum! Superkul att kunna kolla tillbaka på sen :)
 
Sv: OT tråden nr 14

Jag förstår precis! När man varit själv ett tag så är man ju som en jycke som bara sitter och väntar liksom på andra :D

Jaaa, det är så skönt! Och det ska bli så underbart med ledighet!

Jaaa, det är jättekul att ha faktiskt! Jag har gjort speciella album till större resor och så men det här är nästan bättre - har jag bara tre bra och roliga kort från en resa sätter jag bara in dem, har jag massivs så sätter jag in dem. Fram tills nu har de enstaka bilderna bara legat i datorn och aldrig blivit tittade på. Ska bli så kul att få visa spanjoren :) Och så klart att få ha i framtiden och titta i :)
 
Sv: OT tråden nr 14

Haha ja men verkligen :D Och så känns det som att jag är beroende av min partner fast det stämmer ju inte så sen glömmer jag bort det :D

Verkligen smart att se till att göra något med bilderna. Väldigt ofta blir det ju så, man tar en massa bilder men de ligger bara i någon mapp på datorn och skräpar. Jag ska försöka leta upp någon bra bild jag tagit och göra en tavla av, hade jag tänkt :) Det svåraste blir att välja bara!
 
Sv: OT tråden nr 14

Äsch, man blir lite så av att vara sambo. Det är helt okej tycker jag :)

Åh men gör det! Det är så himla kul att ha :) Jag gjorde en tavla till mamma och pappa i julklapp av ett jättefint foto av två fåglar som jag tog i Tanzania. De blev jätteglada verkligen :)

Jag vill också göra en stor förstoring till min lägenhet men inga bilder är bra nog :( Ville ha nåt från mitt älskade Istanbul men alla foton är fel på nåt vis :(
 
Sv: OT tråden nr 14

Ja måste ta tag i det nu :)

Nej vad tråkigt! Vad är det som är fel med dem? Kvaliteten eller motivet eller något annat?
 
Sv: OT tråden nr 14

Alltså allt. Ingen bild är så där WOW-bra. Antingen är bilden fin men kvaliteten för dålig. Eller så är kvaliteten super men nåt så är det nåt asfult i ena hörnet eller nåt. Och jag kan inte photoshoppa eller nåt så bilderna är liksom som de är :/
 
Sv: OT tråden nr 14

Haha, min plan funkade... Igår sov jag halva dagen och var således inte ett dugg trött när jag skulle sova. Tog ett bra tag att somna. Ville inte upprepa samma sak igen, så idag gick jag upp tidigt och har hållt igång precis hela dagen. Nu är jag jättetrött :D
 
Sv: OT tråden nr 14

kl
Mitt barn sover inte... Däremot leker han i sängen och har bitit mig.

Gick bra hos tandläkaren, 130 kr nu, men nästa besök kommer kosta 4500, härligt.... Har en visdomstand som kommer behövas opereras bort om något/några år dessutom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 232
Senast: Jahaja
·
Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 651
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 842
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 365
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp