På spåret

De hade samma kläder ;)

Dock hade domarduon bytt!

I nästa veckas program har i alla fall Louise Epstein bytt om ;)

Till Vem vet mest blev man ombedd att ha med i alla fall två ombyten. Jeopardy är ju väldigt svårt numera eftersom man kan vara med hur många gånger som helst - en kille som jag tävlade mot var inne på sitt nittonde program i rad. Så många ombyten släpar man ju inte gärna med sig land och rike runt, som tur var var han från Stockholm! Jag hade nog med mig två ombyten tror jag och lite olika halsband och scarves och så.
 
Fast Epstein spelades in under två olika dagar, F&F under samma dag, så det är nog mer naturligt att hon bytte om :)
 
Är inget direkt fan av Filip & Fredrik, men igår måste jag säga att de var den stora behållningen. Epstein & Nordegren må vara fantastiska i radio, men i ett underhållningsprogram på tv utan manus blev det tyvärr platt fall. Ingen underhållning alls.
 
Nu är ni väl klistrade framför tvn och laddar inför kvällens match? :D
Vilka hejar ni på ikväll?
Jag håller helt klart på Göran och Helena och hoppas de kan skrapa ihop tillräcklig med poäng för att ta sig vidare :bump:
 
Nu är ni väl klistrade framför tvn och laddar inför kvällens match? :D
Vilka hejar ni på ikväll?
Jag håller helt klart på Göran och Helena och hoppas de kan skrapa ihop tillräcklig med poäng för att ta sig vidare :bump:

Jag håller också på Göran och Helena och hoppas de kommer vidare. Ska till IKEA nu (bra planerat liksom) så får hålla mig ytterligare ett par timmar eller kanske till och med till imorgon :eek:
 
Hur tänkte du där?! :eek:

Uppenbarligen inte alls! :o

Glad över att Helena och Göran tog hem den här vinsten, men eftersom de kuggade helt på en av resorna är jag lite orolig att det inte kommer att räcka för gå vidare. För visst var det de två tvåor med högst totalpoäng som gick vidare?

Min icke svensktalande sambo tycker för övrigt att På Spåret är ett extremt märkligt program, får tjata på honom att plugga lite mer så att han också kan förstå tjusningen :p
 
Jag måste säga att jag är otroligt imponerad av Lina och Jason! Inte så att jag hade låga tankar, men detta är ju en väldigt speciell typ av allmänbildning och listighet.

Men väldigt svåra frågor idag tyckte jag.
 
Nu har jag också sett gårdagens program och jag håller helt med dig @lady_vip

De var verkligen jätteduktiga och så himla kul när det är nya deltagare som tänker "rätt". Annars brukar det ju ta ett tag innan folk får kläm på det.
Dock var det nästan sorgligt att se Martina och Ulf, de hade ju så himla himla dålig koll och det känns ändå som att de tillsammans borde kunna täcka om så mycket mer. :(

Det ska dessutom bli så himla kul att se Gudrun och KG nästa vecka med tanke på vilket udda par de två är!
 
Det ska dessutom bli så himla kul att se Gudrun och KG nästa vecka med tanke på vilket udda par de två är!

Eller hur! Sa det till min sambo igår
- vilket omaka par!
- mhm
- du vet väl vem KG Hammar är?
- mmm...
- vet du det?
- kanske inte riktig...

Insåg att jag är alldeles för insnöad efter att ha jobbat inom kyrkan läääänge :D
 
Eller hur! Sa det till min sambo igår
- vilket omaka par!
- mhm
- du vet väl vem KG Hammar är?
- mmm...
- vet du det?
- kanske inte riktig...

Insåg att jag är alldeles för insnöad efter att ha jobbat inom kyrkan läääänge :D

Jag tänker att det nog är din sambo som har dålig koll snarare än du som är för insnöad. :p
Mvh full koll på vem KG är utan att vara det minsta insatt i svenska kyrkan pga otroende och ointresserad :D jag tycker liksom att KGs namn förekommer rätt ofta i samhällsdebatter/nyheter även om det inte rör kyrkan direkt :)
 
Nu har jag också sett veckans program, men tycker att det var ovanligt lätta frågor! De flesta resorna tog jag snabbt, många av följdfrågorna och vem där på en 10 sekunder kanske.

Tråkigt för Martina och Ulf, men de chansade lite mycket på resorna och gick miste om mycket poäng genom att svara fel. Grymt jobbat av Lina och Jason, särskilt som de är nykomlingar.

Dog lite av övergången på Dreamhack från Diablo till Vapensmeden, haha, smidigt värre :p

Gillar att de förra veckan hade med Depeche Mode och den här veckan Kraftwerk :up:
 
Jag tänker att det nog är din sambo som har dålig koll snarare än du som är för insnöad. :p
Mvh full koll på vem KG är utan att vara det minsta insatt i svenska kyrkan pga otroende och ointresserad :D jag tycker liksom att KGs namn förekommer rätt ofta i samhällsdebatter/nyheter även om det inte rör kyrkan direkt :)
Sant:D han hade full koll på Gudrun iaf ;)
 
Måste skryta. Jag tog "Vem där?" på typ andra bilden ikväll. Var på rätt tankebana redan på första. Jag brukar vara tokdålig på det momentet annars.

Första resan tog jag på åtta poäng.

Känner mig grymt nöjd. :D
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 171
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 558
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 344
Senast: Killaloe
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 948
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp