På spåret

kommer hejapå Epstein & Nordegren, älskar deras radioprogram. Artisten har jag aldrig hört talas om, men det är inte så konstigt, har noll koll på sånt ;)
 
Jag är mest nyfiken på om F&F har bytt kläder, för premiären och detta avsnitt spelades in samma dag :D
 
kommer hejapå Epstein & Nordegren, älskar deras radioprogram. Artisten har jag aldrig hört talas om, men det är inte så konstigt, har noll koll på sånt ;)

Jag håller också på Epstein och Nordengren, tror jag :D Mest för att jag inte alls gillar Filip och Fredrik (så ledsen @SoffiProppi men du har fel ;) ), egentligen har jag noll koll på de andra två.

Dessutom skulle väl en vinst för Epstein och Nordengren ge Helena och Göran ett bättre läge att ta sig vidare va? Det vore ju mycket önskvärt med tanke på att jag verkligen gillar dem :)
 
Jag är mest nyfiken på om F&F har bytt kläder, för premiären och detta avsnitt spelades in samma dag :D
De brukar säga till deltagarna att ha med sig andra kläder då de spelar in flera avsnitt i rad så antagligen kommer de ha gjort det.
 
Dels vet jag vem som vinner ikväll för jag sitter i publiken nästa vecka ;) Och dels har jag suttit med i fokusgrupper under våren och har "varit i" femton städer eller så som kommer att dyka upp under säsongen. Men det är lika roligt ändå ;)
 
Dels vet jag vem som vinner ikväll för jag sitter i publiken nästa vecka ;) Och dels har jag suttit med i fokusgrupper under våren och har "varit i" femton städer eller så som kommer att dyka upp under säsongen. Men det är lika roligt ändå ;)
Åh vad kul det låter!
Fick du tag i biljetter på samma sätt som @VLMF och hur hamnade du i en fokusgrupp? :)
 
Artisten har jag aldrig hört talas om, men det är inte så konstigt, har noll koll på sånt ;)

Är det inte han, Lilla fågel blå? Eller tänker jag på fel gubbe nu...?


Ang vinnare så tror jag det kan bli jämnt! Men är så laddad, På Spåret är verkligen en grej jag kan se fram emot hela veckan :love:
 
Är det inte han, Lilla fågel blå? Eller tänker jag på fel gubbe nu...?

Nu tänker du på fel gubbe ;) Lilla fågel blå är Staffan Hellstrand. Stefan Sundström verkar vara mer av en mångsysslare (han har varit med i Eva och Adam-serien och filmen :D) som är lite rockgubbig/proggig.
 
Nu tänker du på fel gubbe ;) Lilla fågel blå är Staffan Hellstrand. Stefan Sundström verkar vara mer av en mångsysslare (han har varit med i Eva och Adam-serien och filmen :D) som är lite rockgubbig/proggig.
Ah, men då hade jag rätt ansikte fel låt ser jag nu efter en googling :D alla dessa gubbar ;)
 
Jag tog Landskrona på 8:an:p

Ett hett tips för alla tävlande är ju att läsa in sig på kungalängden, det kommer alltid upp nån kung eller regent som ska namnges.
 
Oj, utklassning från F&Fs sida, men skulle tro att de har lite rutin också hjälper, hoppas att det andra laget kommer igen nästa vecka även om jag håller på Zweigbergk och Everdahl :)

Tyckte frågorna var betydligt lättare den här gången men själva resorna tog ett tag innan jag kunde klura ut och den sista fixade jag inte alls... Blev glad över över att få höra Suicide is painless, brukade titta en del på MASH när jag var student och tittade på TV på skumma tider.

Gillade Lindströms slips :D
 
Åh vad kul det låter!
Fick du tag i biljetter på samma sätt som @VLMF och hur hamnade du i en fokusgrupp? :)

Jag var med i Vem vet mest i våras och blev ombedd att vara med i grupperna några gånger strax därefter :) det var fantastiskt roligt! Biljetterna fick jag som tack för deltagandet.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 167
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 553
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Jaha, så var det dags för den 27e säsongen av På Spåret. Presskonferens idag där de tävlande presenterades. Så vad tror vi om årets...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 342
Senast: Killaloe
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 948
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp