Pekpinnar och dubbla budskap

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försvinner från tråden nu. Som sagt, jag kan ta kritik men Tora har fan gått över gränsen. Finns på PM om någon vill något.

Tack till er andra för all input, feedback, pepp och konstruktiv kritik.

Kram
 
Jag har inte sagt någonting om det. Jag blir ledsen, arg och besviken när vården går bakom ryggen på mig. Hur kan det vara jättebra menar du? Om jag skall vara ärlig mot vården, så förväntar jag mig definitivt att vården skall vara ärlig mot mig tillbaka.

Det var en allmän kommentar. Det är väl alltid jättebra att bm följer upp fall av misstänkt missbruk och våld? Jag skrev ingenting om att det gjorts på ett bra/dåligt sätt, utan just ATT det följs upp är jättebra. Eller hur?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har nyligen flyttat hemifrån och har ett hat till alkohol. Speciellt om den intas av mina föräldrar. (Har inget hat emot dem...
2
Svar
39
· Visningar
4 026
Senast: Ramona
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 935
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Lagom melodramatisk titel, jag vet. Uppenbart är det här ett anonymt nick. Jag tror knappast att någon vet vem jag är, men om ni nu gör...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
17 016
Gravid - 1år min kille har en familj som är väldigt glada över att det ska komma ett tillskott, och pratar och det jämt, ch frågar mig varje gång vi...
2
Svar
26
· Visningar
2 800
Senast: Nisse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp