Bukefalos 28 år!

Permission för dömda mördare/sexbrottslingar

Men det är där det blir så pinsamt. Du klampar in och vrålar om hur hemska dessa personer är och så vill du uppenbarligen förvara dem nånstans långt ifrån dig så att du ska få lugn och ro. Att de är människor verkar du helt ha glömt bort.
 
Men det är där det blir så pinsamt. Du klampar in och vrålar om hur hemska dessa personer är och så vill du uppenbarligen förvara dem nånstans långt ifrån dig så att du ska få lugn och ro. Att de är människor verkar du helt ha glömt bort.

Jag känner så. Hur skulle du känna om ditt barn blev mördat och våldtagen och lämnad i skogen?" Nej nu rehabiliterar vi så du kan komma ut om några år, du blir frisk snart"
 
Jag känner så. Hur skulle du känna om ditt barn blev mördat och våldtagen och lämnad i skogen?" Nej nu rehabiliterar vi så du kan komma ut om några år, du blir frisk snart"

Återigen, om det var ditt barn som hade våldtagit och mördat, skulle det då vara ok med livstids inlåsning eller dödsstraff?! Du skulle inte hälsa på det barnet i fängelset?

Något säger mig att du skulle isåfall tycka annorlunda.
 

Liknande trådar

Äldre Såg på Facebook någon som länkat till en sida där en pedofil med namn, personnummer och bild samt citat från domen han fått för att ha...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
14 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp