Pokémon Go

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kämpar med att få ihop candy till en Gyardos. Har strax över 300 nu. Som tur är är det bara 1 km/candy.

Fångade en Schyter igår, kul för har bara en sen tidigare.
 
@Caoimhe Ååååååh! Lyx! Lickitung är en av de jag försöker ha som mest utkik efter just nu. Lickitung, Pinsir, Aerodactyl och Hitmonlee är de enda jag behöver få tag på för ett komplett Pokédex - övriga som saknas kan evolvas med en jävla massa promenerande och cyklande :p
:eek: wow!

Fick en Aerodactyl i mitt senaste 10km ägg, hade två sedan tidigare.
 
Nu är ni lite jobbiga tycker jag! Jag har sett och fångat EN kabuto :arghh: Överlag har jag inte sett något nytt på länge så jag satsar på att promenera ihop candies så jag kan evolva det jag har; cubone, grimer, machop, wartortle, rhyhorn
jag har en Cubone, kommer ta mig fram till jul att promenera ihop den........

Nu promenerar jag ihop min sista Charmander och sedan ska jag ta mina 4 saknade candies för diglett å sedan ska jag börja evovla. Har nog ett 50-tal evolves nu och med de lär jag komma upp i level 26 :)
 
:eek: wow!

Fick en Aerodactyl i mitt senaste 10km ägg, hade två sedan tidigare.
Haha inte så wow, har 123 i pokédexen bara. Har en jävla massa candy att få ihop och hittar jag inga bättre än de jag har så blir det urdåliga evolves ändå :p Det svåra är ju dock de som inte går att evolva sig till som inte verkar spawna nånstans typ... Är sjukt glad att jag har Chansey dock, den ska tydligen vara ovanligast?

Lyx! En annan var iväg till grannkommunen till en plats där den skulle spawna men icke :cautious: Har 3 st 10km ägg på kläckning nu dock. Hoppas hoppas hoppas!
 
Helsike va nya ni hittar! Här är det fortfarande samma som spawnar hela tiden. Byter ni miljö jämt?
Det sorgliga är att magicarp har slutat spawna vid jobbet, fångade massor där men nu inga
 
Helsike va nya ni hittar! Här är det fortfarande samma som spawnar hela tiden. Byter ni miljö jämt?
Det sorgliga är att magicarp har slutat spawna vid jobbet, fångade massor där men nu inga
Det skedde ju nyligen en nest migration, och det kan ju påverka spawningen en hel del! Sedan tror jag att det är otroligt tacksamt att bo i en storstad. :)
 
Tog en liten promenad med katten i hennes nya transportbur/vagn :o för att vänja henne vid den i rörelse. Hittade inga speciella Pokémon, men däremot kläckte jag en 847 cp Ponyta! :love: Bra IV också.

Funderar på om jag ska "springa" ut en supersnabb runda då jag endast har 0.3 km kvar på mitt 10km-ägg.
 
Articuno, Zapdos, Moltres, Ditto, Mew och Mewtwo går inte att få tag på någonstans, och Kangashan, Tauros och Farfetch'd finns inte i just Europa :)
Hoppsan! Då har jag bara en kvar som inte går att promenera sig till :up:

Fast jag lär ju hinna krevera innan jag samlat ihop 100 godisar av de som kräver 3 km per godis :D
 
Hoppsan! Då har jag bara en kvar som inte går att promenera sig till :up:

Fast jag lär ju hinna krevera innan jag samlat ihop 100 godisar av de som kräver 3 km per godis :D
Nice! :D
Lol välkommen till klubben. Min värsta lär jag färdas typ 30 mil för... Och jag har flera inte långt efter :cautious: Dratini var jävligt tacksam att hitta på det viset, för varje dratini innebar det 2 mil som jag inte behövde gå :D
 
Fjärde dagen jag kunde plocka ut coins ur gymmet! :banana:En natt till kan det röda laget hålla det, så jag har 150 coins, sen ska jag köpa en sån där tub till äggen. Får BARA 5 km ägg hela tiden, och har bara en äggkläckare, så det tar ju hundra år att kläcka nått då jag aldrig hinner ut å promenera :cautious:
 
Okej .... Ett dygn i "The bay area" (dvs nu norr om San Fransisco)
Redan i Hiltop Mall på Walmart lyckades jag fånga min Taurus !!!! Weeee
Det spawnar MYCKET roligare djur här... Kom hem efter att ha vart på ett gig några kompisar spela på och det spawnade Rhyhorn, ponyta, Bulbasaur och 3 till runt i området jag bor (som är ett vanligt bostadsområde mer typ noll och nada pokestop eller gym i direkt närhet !
Giget va i downtown SF och SHIT ! Jag som tyckte jag hade många pokestops hemma men här är det ju nästan löjligt ! Ska som sagt ta några dagar sen å bara ägna mej åt Pokemon !

Just nu dock så planerar vi inför halloweenfesten hos hon jag bor hos !
 
Okej .... Ett dygn i "The bay area" (dvs nu norr om San Fransisco)
Redan i Hiltop Mall på Walmart lyckades jag fånga min Taurus !!!! Weeee
Det spawnar MYCKET roligare djur här... Kom hem efter att ha vart på ett gig några kompisar spela på och det spawnade Rhyhorn, ponyta, Bulbasaur och 3 till runt i området jag bor (som är ett vanligt bostadsområde mer typ noll och nada pokestop eller gym i direkt närhet !
Giget va i downtown SF och SHIT ! Jag som tyckte jag hade många pokestops hemma men här är det ju nästan löjligt ! Ska som sagt ta några dagar sen å bara ägna mej åt Pokemon !

Just nu dock så planerar vi inför halloweenfesten hos hon jag bor hos !
Är det nu man ska lägga en beställning på en Tauros till trading kommer... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej! Chansar o ser om någon här har svaret eftersom SAS kundtjänst är stängd just nu. Jag ska resa SAS go smart en lång resa ca 10h...
Svar
5
· Visningar
503
Kropp & Själ Jag är ofta arg. För att jag inte orkar. Vad gör man? Lägger sig ner och skiter i precis allting? Blir det bättre då? Jag tvivlar. Då...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
5 730
Senast: Wille
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
12 118
Senast: Bon
·
Fritid Småkronorna spelar sin sista träningsmatch just nu. Det kickar igång den 26 när Sverige börjar mot Lettland och Kanada ställs mot...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp