Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Hahahaha.......ok. Ska försöka komma i håg det.

*kl*

Var det förresten någon mer som såg den mänskliga kycklingen igår kväll? :rofl::rofl:

japp.. jag såg den och visste inte om jag skulle skratta eller inte.. :) Tjära och fjädrar var det ja.. Modig kille.. men jag lovar att han är förkyld idag ;)
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hihi dom kanske somnade av våra ljuva stämmor!!!

..tja.. *flin* vissa av låtarna är ju rena rama vaggvisor..

..lunderna kring likt älskande par... ;)

fast får jag välja vaggvisa själv så blir det Absolut What shall we do with the drunken sailor.. ;)
 
Sv: Ranch Horse Classic

Haha, allt kan visst hända på Chappen!!!:rofl:

..oh ja.. det kan det Absolut.. nakna midnattsmarodörer, tjäraochfjädrade män i string, överförfriskade tågrånare med pantade upptåg.. och tja.. :rofl: diverse annat lustigt man aldrig skulle se någon annanstans..:banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic

*knapprån!

Just hemkommen från en tämligen lång resa ner till high chaparral och RHC, detta var dem första "riktiga" westerntävling jag har besökt (har sett ett år på falsterbo samt lite showinslag) och jag måste säga att det var bland det bästa och roligaste jag har sett i tävlingsväg, och jag är inbiten hoppmänniska :)
Nu blir det lätt fler westerntävlingar, det var bra mycket mer publikfriande än tex hoppning, tyckte även att arrangemanget var mycket bra, det flöt på bra osv, samt mycket fina (och ffa välridna!) hästar :d

Ni får ursäkta diverse stavfel, jag börjar bli väldigt trött nu efter helgen, campingen var inte mycket att skryta om direkt.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hoppas att dom kommer att bättra på campingen med. Själva området är bra men dom måste förbättra sig. Mera duchar och toaletter. Mera städare skulle heller inte skada.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hoppas att dom kommer att bättra på campingen med. Själva området är bra men dom måste förbättra sig. Mera duchar och toaletter. Mera städare skulle heller inte skada.

..just städarna är ju HC's rakt av.. och jag vet från säker källa att dom hade sjukt svårt att få personal till det jobbet i år. det är nog dags att HC tänker om lite vad gäller anställningsavtal och löner...
 
Sv: Ranch Horse Classic

Ja, det vore ju inte alls fel. Det blir långa köer till toa då det är fullbelagt på campingen som tar ca 600 vagnar.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Ja, det vore ju inte alls fel. Det blir långa köer till toa då det är fullbelagt på campingen som tar ca 600 vagnar.

mhm.. och den här gången fick dom låna grannbondens åker för att få plats med alla campare så nog tusan var det brutalt överfullt... på alla sätt och vis..
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hoppas att dom löser det till nästa år. I alla fall toan, Måste ju kunna gå att flytta upp några major dit med.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hoppas att dom löser det till nästa år. I alla fall toan, Måste ju kunna gå att flytta upp några major dit med.

ska sanningen fram så tror jag att HC blev förvånade över uppsluttningen.. även inne på området var det underbemannat på sina ställen... hela högsäsongsstaffen hade nog inte hunnit dyka upp än..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok De skriver att skadan är preskriberad men jag har inte anmält nåt som hände utanför preskriptionstiden. Har knappt 5 månader på mig att...
Svar
13
· Visningar
828
Senast: Bexzor
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
504
Senast: Rosett
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 336
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 066
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp