Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Jag saknar min lilla Rosenknopp!
Vart har du tagit vägen? Ett djupdyk i en go RV tunna eller har du packat ner dej själv i en flyttkartong?


Ska jag fiska upp dej? *mutar med en pipeline från Dalsland fylld av RV, grus och daggmaskar*

:d
 
Sv: Regnvatten!!?!

*klyver den frusna vattenytan med flodhästliknande elegans* Vad bjöd du på sa du?!? :d


Jag var tvungen att vila lite från packandet, insåg det när jag hittade mig själv nedstuvad i en låda bak i bilen och väntade på att den skulle köra iväg... :cool:

Men hur var det nu då, hade du nåt smaskigt att bjuda på? :d
 
Sv: Regnvatten!!?!

Här bjuds det på kanelbullar, daggmaskar, en å annan hästlort som hamnat i Regnvattnet och lite grus/stenar.

Vad önskar du?
Jag kan nog finna mer i filtret om jag letar.

Men mest glad är jag att jag fann DEJ! :love:

*packar genast upp dej från en Banankartong*
 
Sv: Regnvatten!!?!

Tack! :bow: :love:

Jag är inte så noga, tar det som bjuds vettu! :D Du kan ju passa på att rensa filtret medan du ändå håller på! :d

Gulle dej! :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Och det jag rensar ut ur filtret ska jag skicka till.........
Var bor du numera Rosenknoppen?
:D
 
Sv: Regnvatten!!?!

Har inte läst igenom hela tråden så nån kanske redan sagt det men varför inte dra vattendunkar på en pulka?? Det gör vi i vårat stall, helt suveränt!! :idea:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Grapewine skrev:
Har inte läst igenom hela tråden så nån kanske redan sagt det men varför inte dra vattendunkar på en pulka?? Det gör vi i vårat stall, helt suveränt!! :idea:

Det är en framtida hedersmedlem! :bow:
Smart. Mer dricka till wrangler, rosenknoppen och mej! :d
 
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
Och det jag rensar ut ur filtret ska jag skicka till.........
Var bor du numera Rosenknoppen?
:D
Öhh, bor..? Jo jag bor... här! Än så länge! Men snart bor jag där! *pekar* Mycket närmare den RIKTIGT STORA pölen! :d :love: :bow:


Förresten, kan man dricka havsvatten....? :cool:
 
Sv: Regnvatten!!?!

NEJ! DRICK INTE DEN SKITEN! Du kan bli insaltad eller intorkad och dö en ohygglig död!
:cool:

Viva La Insjövatten om RV tar slut

(sköt om dej Rosenknoppen! Drick INTE det där!) :eek:
 
Sv: Regnvatten!!?!

mumlar lite men måste bara säga att:

Älskade feyidis! :love: :bow:
Du måste vara den klokaste och rarast varelse som hänger här på Buke (har smygchattat lite med rosenknoppen)
Tack för att du finns! :love:

Jag skickar två tunnor rent RV till dej så du förstår hur tacksam jag är!

Viva La Rosenknoppen!
 
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
NEJ! DRICK INTE DEN SKITEN! Du kan bli insaltad eller intorkad och dö en ohygglig död!
:cool:

Viva La Insjövatten om RV tar slut

(sköt om dej Rosenknoppen! Drick INTE det där!) :eek:
:eek: :eek: :eek:

Jag lovar, jag ska inte ens gå nära! :eek: *blänger ut mot allt det falskt blöta*
 
Sv: Regnvatten!!?!

*lättad*

Så mycke regn får vi aldrig så att det blasket blir drickbart.

Var rädd om dej!:cool:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
mumlar lite men måste bara säga att:

Älskade feyidis! :love: :bow:
Du måste vara den klokaste och rarast varelse som hänger här på Buke (har smygchattat lite med rosenknoppen)
Tack för att du finns! :love:

Jag skickar två tunnor rent RV till dej så du förstår hur tacksam jag är!

Viva La Rosenknoppen!
Nämen.... Åhhh tack! :bow: :love: :bow: *mycket rörd*

Så glad jag blir att du tycker så, hoppas jag haft något klokt att komma med som gör dig gott!!! :love:

TACK för att du finns, du förgyller verkligen Buke med dina underbara inlägg och underfundiga kommentarer! :love: :love:



*rodnar och skrapar generat med foten på isen*

Menar du verkligen det? TVÅ tunnor rent RV??? Du är sååååå underbar! :love: Har jag verkligen förtjänat dig???
 
Sv: Regnvatten!!?!

Freydis skrev:
Nämen.... Åhhh tack! :bow: :love: :bow: *mycket rörd*

Så glad jag blir att du tycker så, hoppas jag haft något klokt att komma med som gör dig gott!!! :love:

TACK för att du finns, du förgyller verkligen Buke med dina underbara inlägg och underfundiga kommentarer! :love: :love:



*rodnar och skrapar generat med foten på isen*

Menar du verkligen det? TVÅ tunnor rent RV??? Du är sååååå underbar! :love: Har jag verkligen förtjänat dig???
Nä nu tycker jag vi ska börja bråka istället. Såhär sött kan vi ju inte ha det!
:cool:
Har du föresten räknat ut kvoten hästarna få i sej per liter RV:
Här på Foder har jag förstått att det är NOGA med tabellerna. Har du räknat på det??????
:crazy:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Regnvatten!!?!

Håller med, börjar bli sliskigt i munnen! *drar med ett ljudligt smack isär käkarna*


Näää, jag har inte räknat på några RV-kvoter!!! :eek: Är det viktigt tror du??? *bläddrar förtvivlat i gamla foderstatsböcker* Var kan man hitta sånt? Kanske skulle slänga ut en fråga på Foder? :idea:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Ja gör det du! *asg* :rofl:
Du lär ju få kloka svar.
Några RV anhängare som räknar i tunnor och en och annan motståndare :mad: som räknar i onödiga inlägg.

Summan av denna forskning borde bli: Dyk i närmaste tunna och släng miniräknaren! :D
 
Sv: Regnvatten!!?!

Låter som ett alldeles utmärkt resultat tycker jag! :D *svanhoppar ner i en av Dalslands nyanlända RV-tunnor*
 
Sv: Regnvatten!!?!

Här är en som ska sliska vidare tycker om sötsaker(och börjar få en vis smak för rv också), tur att ni är här så att man har en anledning att gå in på foder också. :love:

Ni kom ju på årsmötet fram till att man blev smart av rv så nu kanske jag har nytta av det som jag läser här på foder(men tycker konstigt nog att rv är intressantast):idea:

Men undrar fortfarande var alla tunnor tagit vägen här finns av någon anledning bara små spannar?:confused:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Du är klok och förutseende som vanligt.
Klockan är mitt i natten. Dags att sova.
Jag dyker (på order av Freydie) ner i närmaste RV tunna och sover.

ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzz
 
Sv: Regnvatten!!?!

ch791022 skrev:
Här är en som ska sliska vidare tycker om sötsaker(och börjar få en vis smak för rv också), tur att ni är här så att man har en anledning att gå in på foder också. :love:

Ni kom ju på årsmötet fram till att man blev smart av rv så nu kanske jag har nytta av det som jag läser här på foder(men tycker konstigt nog att rv är intressantast):idea:

Men undrar fortfarande var alla tunnor tagit vägen här finns av någon anledning bara små spannar?:confused:

Fråga wrangler! :mad: :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 014
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 023
Senast: Hedinn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 554
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp