Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Så det är där jag ska leta efter tunnorna, som tur var hittade jag ett gammalt badkar ute i en av hästhagarna så har börjat smälta snön i det:d

Skål!:love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Party party!

När ställer du till med stor RV fest?
Betrakte mej som där!

Har du kollat så att proppen i badkaret inte läcker?
Man måste vara noga med detaljerna. :eek: burp :eek:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Du är välkommen precis när du vill just nu har vi gott om snö och det trillar ner mer från himlen än vad jag hinner ta tillvara på :bump:

Så du är hjärtligt välkommen:D , men ta med din egen tunna för någon har lagt beslag på alla tunnorna här redan:devil:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Måste vara någon anonym RV anhängare som är för feg för att visa sej här mej framfusig och djärv nog att sno dina tunnor *min hjälte bara du vågar visa dej i RV tråden)

Jag tar med egna. Behöver minst 3-4 själv. Ska jag ta med mej fler tunnor för anonyma användare eller är det "bär det du dricker ur" som gäller?
 
Sv: Regnvatten!!?!

Det är "bär det du dricker ur" som gäller.:devil:

Vi måste ju hinna dricka också kan inte bara springa och släppa till alla andra;)

Jippie nu är det PARTY!!:banana: :banana: :banana:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Freydis skrev:
Nämen.... Åhhh tack! :bow: :love: :bow: *mycket rörd*

Så glad jag blir att du tycker så, hoppas jag haft något klokt att komma med som gör dig gott!!! :love:

TACK för att du finns, du förgyller verkligen Buke med dina underbara inlägg och underfundiga kommentarer! :love: :love:



*rodnar och skrapar generat med foten på isen*

Menar du verkligen det? TVÅ tunnor rent RV??? Du är sååååå underbar! :love: Har jag verkligen förtjänat dig???

BUHÄÄÄÄUHÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :cry: :cry:
Nu känner jag mig alldeles utanför... Iiiingen tycker om mig!!!!!!! Alla bara glömmer bort mig fast jag sitter här alldeles ensam i mina flyttkartonger o har RV o regntråd abstinens!!!!!!!!!!!!!! :(

BUHÄÄÄUHÄÄÄÄUHÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Återvänder till mina tomma tunnor o sitter på botten i min ensamhet o grubblar.... hur blev det såhär....*snyft*
 
Sv: Regnvatten!!?!

Vi tycker ju om dej! :love:

*mailar ett rejält krus RV, en trave flyttkartonger och många kramar*
 
Sv: Regnvatten!!?!

Wrangler :love: våran hjältinna med boots, hatt och svängande lasso! Catwoman med vassa klor och giftiga kommentarer till dom som muckar! Den vackraste av dom vackra, den som sitter i mitten med oss andra sittande vid hennes fötter suktande efter hennes beröring! :love: Du finns alltid i våra hjärtan och i våra sinnen, vi längtar och väntar på att du ska återvända och förära oss med din närvaro! :love: :bow: :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Freydis skrev:
Wrangler :love: våran hjältinna med boots, hatt och svängande lasso! Catwoman med vassa klor och giftiga kommentarer till dom som muckar! Den vackraste av dom vackra, den som sitter i mitten med oss andra sittande vid hennes fötter suktande efter hennes beröring! :love: Du finns alltid i våra hjärtan och i våra sinnen, vi längtar och väntar på att du ska återvända och förära oss med din närvaro! :love: :bow: :love:


..*hick*..du klokaste av de kloka.....:bow: :bow: :bow: :bow:

...(även om jag är lite orolig för att jag får vara med bara för att ni är sugna på efterrätt..:crazy: )
 
Sv: Regnvatten!!?!

Va visst ser du mumsig ut! :d
Men jag har mer ögon för en smältande snödriva här utanför. :love:

Viva La Blidväder

(och en stulen blåslampa)
 
Sv: Regnvatten!!?!

Freydis skrev:
Du är alltför vänlig! :D

Efterrätt??? :d

Tugga nu inte i dej hela kanelbullen! :mad:
Spara lite åt oss andra! :bow:

:eek: hick :eek:

Behöver kanske lite tilltugg eller så frammåt småtimmarna. :cool:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
Men jag har mer ögon för en smältande snödriva här utanför. :love:

Viva La Blidväder

(och en stulen blåslampa)
Blidväder? :confused: Här snöar det och är kallt igen! :mad:



Imorgon går Freydis under jorden (läs; under ytan) ett par dagar men dyker upp igen så fort jag kan!

Ha det så gott vördade klanmedlemmar! :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
Tugga nu inte i dej hela kanelbullen! :mad:
Spara lite åt oss andra! :bow:
Skulle ni oxå ha...? *tittar oskyldigt på Dalsland* Tänkte bara att jag behöver lite extra som färdkost, vet ju inte när det blir nästa gång! :idea:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Lämna oss inte!!!! :cry: *snyftar och hulkar*

Kom tillbaka! Lova det! :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Freydis skrev:
Skulle ni oxå ha...? *tittar oskyldigt på Dalsland* Tänkte bara att jag behöver lite extra som färdkost, vet ju inte när det blir nästa gång! :idea:

Skrämm nu inte iväg det stackars tilltugget.

Vi SKA inte äta upp dej Kanelbullen! Bara nosa lite närgånget på dej! :angel:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
Lämna oss inte!!!! :cry: *snyftar och hulkar*

Kom tillbaka! Lova det! :love:
Jag looovar! På heder och samvete! *håller upp högerhanden och har vänsterhanden på bröstet- hjärtat menar jag*

Jag blir bara borta så länge som det tar för Glocalnet att koppla om trådarna från gamla adressen till nya! :)

Kramiz! :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
Skrämm nu inte iväg det stackars tilltugget.

Vi SKA inte äta upp dej Kanelbullen! Bara nosa lite närgånget på dej! :angel:
*skakar våldsamt på huvudet* Näää´rå, inte äta baka smaka lite! :d


Ta hand om er alla gamla och nya RV-anhängare! Kom ihåg att våren är i antågande och med den en ström av smältande RV att gosa runt i! :love: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 018
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 028
Senast: Hedinn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 561
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp