Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Jag tar hand om alla.....och då snackar jag både om RV anhängare och smältande snödrivor.

Viva La Våren är på väg.....förr eller senare. *väntar med spänning eller använder wranglers blåslampa*
 
Sv: Regnvatten!!?!

ch791022 skrev:
Det är "bär det du dricker ur" som gäller.:devil:

Vi måste ju hinna dricka också kan inte bara springa och släppa till alla andra;)

Jippie nu är det PARTY!!:banana: :banana: :banana:
:eek: :eek: :eek: ...så klart att det varit party när en annan måste jobba:mad: ...fast lita på att jag haft eget vatten med mig i flaskor...:angel: :smirk: *vältrar mig nu i rv i min ledighet*:D
 
Sv: Regnvatten!!?!

Freydis skrev:
Blidväder? :confused: Här snöar det och är kallt igen! :mad:



Imorgon går Freydis under jorden (läs; under ytan) ett par dagar men dyker upp igen så fort jag kan!

Ha det så gott vördade klanmedlemmar! :love:
Förakta icke snö och kyla...kan du nämna annat bättre(?) sätt att förvara rv?...hm? *springer ut i närmsta snödriva och hälsar den vördnadsfullt*...:D
 
Sv: Regnvatten!!?!

Fast här är det fortfarande gott om snö, så vi kan fortsätta partyt ett tag till, så något positivt är det med att vi bara får regn eller snö väder hela tiden.:d

Så du är hjärtligt välkommen du också:)

Men glöm inte dina tunnor bara:angel:
 
Sv: Regnvatten!!?!

ch791022 skrev:
Fast här är det fortfarande gott om snö, så vi kan fortsätta partyt ett tag till, så något positivt är det med att vi bara får regn eller snö väder hela tiden.:d

Så du är hjärtligt välkommen du också:)

Men glöm inte dina tunnor bara:angel:
Åååh, festen fortsätter:bow: Räkna mig som där redan...och tunnor???*ler* här kommer det rejäla tankar:D...varför *hutta smått*???
 
Sv: Regnvatten!!?!

Vi är numera inne i ett ständigt partande och ett ständigt RV rus.

Livet e bra gött ibland! :bow:

:eek: burp :eek:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Mmmmm! :d

Om man har tunnorna fyllda!
Jag har skyfflat snö hela dagen och samlat i tunnor. Sedan använt en blåslampa som låg här och skräpade för att smälta.

Viva La Förarbete! :D
 
Sv: Regnvatten!!?!

Dalsland skrev:
Mmmmm! :d

Om man har tunnorna fyllda!
Jag har skyfflat snö hela dagen och samlat i tunnor. Sedan använt en blåslampa som låg här och skräpade för att smälta.

Viva La Förarbete! :D
*blinkar segt*...*sväljer*...:eek: ...*hick*...Skottat snö hela dagen...:D...puh, snacka om ruuuuus...:crazy:

Viva la allt möjligt...:idea:
 
Sv: Regnvatten!!?!

*knapplån*

Inser ni vilket ansvar som vilar på våra bräckliga axlar nu?
Både Wrangler och Freydis har packat ner sej själva i flyttkartonger
och återkommer när flyttlassen landat på obestämd och regnig ort.

Vi får fan supa RV för dom också nu. :)
Men vad gör man inte för dom rara suputerna! :love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

...puuuh, kämpar på här...magen är som en spärrballong...*hick*...men vad gör man inte för ens vänner:eek: ...*dyker ner i drivan igen*
 
Sv: Regnvatten!!?!

Jag är så stolt över dej!
*torkar en tår ur ögat* (går dom att dricka??????) :idea:

Det finns två slags människor:
Dom som hinkar Rv och dom som inte gör det.

Vilka är vi?

:confused:

:eek: Hick :eek:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Alltid! :bow:

Men det är visst dimma här nu. Eller är jag under ytan på en tunna?
*förvirrad*

*greppar en snorkel och dricker vidare*:d
 
Sv: Regnvatten!!?!

Måste vara dimma tyckte också jag hade lite svårt att se något när jag tittade upp innan.:angel:

Men nu blir det en ny djup dykning i badkaret är nog dags för en tupplur tills imorgon bitti nu.:d

*blub blub*

Viva la RV!!:love:
 
Sv: Regnvatten!!?!

Låser nu denna tråd, då den är väldigt lång och verkar just inte tillföra så mycket mer. Om man ändå inte anser att denna diskussion är färdig, så får man starta en ny.;)

Boj/moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 014
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 023
Senast: Hedinn
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 554
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 284
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29
  • Resultat på HD-röntgen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp