Bukefalos 28 år!

Reklam. Vad är det?

Sv: Reklam. Vad är det?

Gunnar har nu ändrat denna användares reklam-ort. Jag utgår ifrån att den inte kommer in igen. Gör den det kan det bli fråga om avstängning.
 
Sv: Reklam. Vad är det?

Jag kommer troligen svara lite utförligare på det lite längre fram, just nu försöker jag hantera ett dödsfall i familjen, vilket gör att jag inte prioriterar denna fråga. Dessutom anser jag att jag svarat på de flesta frågorna runt detta redan.

Inläggen i forumet skall inte vara reklamplats det tror jag de flesta inser om de tänker efter lite.
Om man tillåter lite reklam, det skadar väl inte, leder det obönhörligen till att all reklam skall vara tillåten.
Om man inte tillåter reklam, handlar det om att försöka dra en gräns för vad som kan anses vara reklam. Detta är en mycket svår uppgift och något som sker från fall till fall. Eventuellt kan och bör gränserna för detta flyttas lite med tiden.

De flesta som varit negativa till reklamförbudet genom åren är sådana som gärna vill göra reklam för sig själva och sin verksamhet. Att de när de får sin reklam raderad inte tycker att det är bra, är kanske inte så konstigt.

Jag tror att de flesta andra är väldigt glada att det inte ser ut som det gör i en mailbox utan spam-filter. Kanske 90% reklam, det skulle inte bli lätt att hitta något vettigt då.

En del slinker igenom redan idag, hjälp oss gärna hålla efter detta.
 
Sv: Reklam. Vad är det?

Problemet är att om folk frågar efter vissa specifika saker, då får man inte tipsa var man kan hitta dem??? Visst jag ber om ursäkt för att jag lade in www adressen i min avatar och att vissa blev upprörda över detta.
 
Sv: Reklam. Vad är det?

Problemet är att om folk frågar efter vissa specifika saker, då får man inte tipsa var man kan hitta dem??? Visst jag ber om ursäkt för att jag lade in www adressen i min avatar och att vissa blev upprörda över detta. Sen att man puffar lite för ens egna saker, som håller väldigt hög kvalité, det ser jag som en bonus för de som läser inläggen. Men visst jag kan hålla med att rena "reklamtrådar" inte ska ligga här. Sen är det väl inte så mycket reklam här ,utan det är väl de aktiva forumsmedlemmarna som svarar utifrån sina referenser och värderingar. Har man ett forum utan tips på produkter och var man kan köpa sakerna kan man ju lägga ner hela idén med forum. Sen för det andra så är det ett bra ställe att diskutera saker på, ett forum. Sen är det trist att vissa ska hugga en i ryggen direkt och bara tjata om"reklam" Har fått pm från en användare" betala för din reklam som alla andra" De vill jag lova att jag gör. Jag syns på ett flertal portaler och hemsidor och det kostar hutlösa massor pengar för att synas, nu pratar vi 5 siffriga belopp.
 
Sv: Reklam. Vad är det?

Jag syns på ett flertal portaler och hemsidor och det kostar hutlösa massor pengar för att synas, nu pratar vi 5 siffriga belopp.

Ja det är väl därför det vore trevligt med gratis på buke då förstås.

Det finns annonssidor och PM om nån vill veta om dina produkter.

Ja ibland vill man veta märke men inte hos VEM för det kan man kolla själv. Visserligen bekvämt ibland att få tips men tänk om du får tipsa om ditt och nån annan som säljer samma saker men andra märken går ut och säger, nä köp mitt!

Hur blir det i trådarna? Nej tack!
 
Sv: Reklam. Vad är det?

De flesta som varit negativa till reklamförbudet genom åren är sådana som gärna vill göra reklam för sig själva och sin verksamhet. Att de när de får sin reklam raderad inte tycker att det är bra, är kanske inte så konstigt.

Jag tror att de flesta andra är väldigt glada att det inte ser ut som det gör i en mailbox utan spam-filter. Kanske 90% reklam, det skulle inte bli lätt att hitta något vettigt då.

En del slinker igenom redan idag, hjälp oss gärna hålla efter detta.

Ja håller fullständigt med. Skulle bli ointressant forum för mej i alla fall.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Först och främst. Den tråd jag startade idag var inga citet från tråden om att öka medvetenheten om inaveln. Det blev citat för att jag...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
13 887
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 515
Fritid När jag träffar nya människor t.ex. på jobbet så brukar jag berätta om ridningen om vi t.ex. sitter och diskuterar vad man gör när man...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
13 271
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Köpa hus
  • Örebroare, kan ni ge lite busshjälp

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp