Bukefalos 28 år!

Rekomendera eller inte????

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rekomendera eller inte????

Nu vet jag inte vad som har hänt, men jag har en liten misstanke om det var under en tid som någon härjade här på buke och retade gallfeber på så många användare.

Många nick anklagades att tillhöra samma en och samma person.

Men jag säger bara en sak...

Klart han är välkommen tillbaka :banana: :banana:

Och du skall inte ta åt dig ett dugg och ha dåligt samvete för det andra gjort.

Tänk om alla kunde se till att ha ett eget liv parallellt med Buke, man väljer faktiskt hur man bemöter andra människor.

Min mormor sa alltid att man skall bemöta andra som man själv bli bemött utan att stryka någon medhårs.

MVH Madde
 
Sv: Rekomendera eller inte????

mandalaki skrev:
Finns det ingen gräns för hur mycket man ska fjäska med killar här :crazy:

Behöver han nån som krattar manegen åt honom är väl frågan om han inte ska akta sig för Internet över huvud taget. :smirk:

Ja, det här är ett extremt grinigt inlägg, men jag är spyfärdig på "IIIIIH en KILLE!!!!"-hysterin som råder här just nu.

Trots det jag skrev i mitt förra inlägg så kan jag inte låta bli att hålla med dig.

Tänkte faktiskt tanken själv, man kan inte ge några garantier för bemötande varken på nätet eller i verkliga livet.

MVH Madde
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Nu är det kanske inte riktigt så att jag är utskickad för att kratta manegen..... :smirk:
Det var snarare så att jag undrade om han inte skulle ge Buke en ny chans och han undrade varför??? "Dom är ju helknasiga där"
 
Sv: Rekomendera eller inte????

mandalaki skrev:
Ja, det här är ett extremt grinigt inlägg, men jag är spyfärdig på "IIIIIH en KILLE!!!!"-hysterin som råder här just nu.

Jag trodde detta var ett tonårsfenomen, men det kanske är så att kvinnor i grupp blir hysteriska över när män kommer i grupp ;)
 
Sv: Rekomendera eller inte????

mandalaki skrev:
Ja, det här är ett extremt grinigt inlägg, men jag är spyfärdig på "IIIIIH en KILLE!!!!"-hysterin som råder här just nu.

:bow: Håller med dig.

Jag kollade dessutom lite på forumet där den stora drösen av nya killar kommer ifrån. Kan ju säga att kvinnosynen där inte är så betagande. :smirk: Det är kanske fler som borde ta en titt? Sen vet jag ju inte vilka av nicken där som skaffat nick här, så vem som skriver vad har jag ingen aning om. Responsen killarna fått här på Buke kommenterades på ett för vissa tjejer kanske inte så smickrande sätt. :crazy:

Men vi kan ju hoppas att de killar som reggat sig här tillhör den trevligare sorten. Det visar väl sig efterhand.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Butros skrev:
Saknas det inte en bit i berättelsen? Vad var det som gav upphov till alla e-brev och PM? Självklart finns det inget försvar för otrevliga e-brev och PM, men det förefaller mindre sannolikt att någon skulle bli slumpmässigt utvald att ta emot anklagelser. Vad var det som avsändarna retade sig på?

Ibland vet man inte vad som får fart på en del.

Jag har tidvis tillbringat mycket tid på en site om amerikanska bilar. Då under nicket Ragatan, med ungefär samma presentation som här. Jag har hållit på jänkiebilar i ca 30 år, har läst fordon-grund, är utbildad verktygsmakare och yrkeschaufför.

Jag har blivit skylld för både transa och bög på den siten. Både öppet och i PM :confused:. Även efter att både siteägaren och kompisar (IRL) till mig gått in och förklarat hur det ligger till :D

Så en del människor är genuint korkat elaka, det är jag övertygad om. Nu bryr inte jag mig speciellt mycket om dessa personer så jag fortsätter att skriva på den siten åsså får de tro vad de vill :devil:

Risken/chansen att de träffar mig på någon träff är överhängande och det har faktiskt hänt oxå.
Kan väl säga som så här. Den "grabben" skämdes ganska rejält och har inte visat sig på siten ifråga efteråt. Iaf inte med samma nick :D
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Så vitt jag förstår har ett gäng härifrån redan varit där och blivit bannade allihop.


Höhö-hurgammaledu-höhö-lägguppbild-höhö-har du msn-höhö-lammkött-höhö-barakalsongerna-höhö-raaakat-höhö-brudar...

:smirk:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

En mycket bra beskrivning av stämningen där ja. :D

Hur fasen blir man bannad på ett sånt forum?

Glömde skriva att vad det gäller en del nick där räcker det att kolla användarbilden för att man ska inse hur jargongen är. :angel:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

mandalaki skrev:
Så vitt jag förstår har ett gäng härifrån redan varit där och blivit bannade allihop. :smirk:

Nope, inte alla men de som gick ut hååååårt och alla de som la in bilder på sig själva. En del av dessa bilder hade jag inte ens låtit någon ta på mig :eek: och jag är inte speciellt fin i kanten.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

:eek:
Jag måste medge att jag inte orkat läsa flams-trådarna som poppat upp här. Läser tre inlägg, sen räcker det för mig.

Hallå: Inser ni att en del av er är helt personlighetsförändrade i de där trådarna kvinnor!! :mad:

Mandilaki tyckte jag skulle berätta vad jag upptäkt när jag kollade på det där andra forumet, så med risk för att förstöra era illutioner så gör jag det (skyll på Mandilaki): En av de som försöker flirta runt på Buke just nu bor nära en bekant till mig. Han är 19 år, finnig, i målbrottet, hänger i moppegänget och bor hemme hos mamma. Ett riktigt kap! :rofl:

Nu duckr jag och återgår till städningen en stund. Klagomål kan lämnas till Mandilaki! :angel:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

HeHe :devil: Ditt fel att sanningen kom fram.

OBS: Jag skrev inte VEM av de nya nicken det gäller! ;)
 
Sv: Rekomendera eller inte????

mandalaki skrev:
Så vitt jag förstår har ett gäng härifrån redan varit där och blivit bannade allihop.


Höhö-hurgammaledu-höhö-lägguppbild-höhö-har du msn-höhö-lammkött-höhö-barakalsongerna-höhö-raaakat-höhö-brudar...

:smirk:


Och ett lika skrämmande och sorgligt faktum är att svaren de får är "hihi...tsss... bla bla... pojkrumpor...rejäla doningar..fniss...hi hi..".

:crazy:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Philosophia skrev:
Och ett lika skrämmande och sorgligt faktum är att svaren de får är "hihi...tsss... bla bla... pojkrumpor...rejäla doningar..fniss...hi hi..".

:crazy:

vilken tråd är detta egentligen???? :eek:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Philosophia skrev:
Och ett lika skrämmande och sorgligt faktum är att svaren de får är "hihi...tsss... bla bla... pojkrumpor...rejäla doningar..fniss...hi hi..".

:crazy:

Javisst är det kul :crazy:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Nån är låst, några är borttagna så vitt jag vet. Sen finns det förmodligen kvar spridda skurar på ÄU och Ungdom. Fast en tråd med rubriken Lammkött togs bort - från Ungdom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, för nu vet jag inte vad jag ska göra längre och behöver er hjälp att se klart på tillvaron. Jag är den lyckliga singeln...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 790
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp