Bukefalos 28 år!

Rekomendera eller inte????

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rekomendera eller inte????

Långa farbron skrev:
Om man nu finner att det är betungande att jag är Buke,så är det väl inte mer än att säga till moderatorn så att dom bannar mig ?

Jag tycker inte att du behöver känna dig träffad...(Iofs har jag inte läst alla dina inlägg...)
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Snuffsan skrev:
Det är en som är väldigt intresserad av dressyrridning och stövlar. Du kan ju leta själv.

Jo visst men om du nu vet vem det är så kan vi ju lätt reda ut om det är någon från vårat forum eller inte.

Jag har skummat trådarna efter det inlägget du citerar och hittar det inte.

Eller är det bara en fråga om att att alla män som befinner sig på Buke skall bort ?
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Långa farbron skrev:
Eller är det bara en fråga om att att alla män som befinner sig på Buke skall bort ?

JAAA! För alla vi som tycker att det är olämpligt att vuxna karlar raggar minderåriga flickor på ett hästforum hatar ju män. :smirk:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

:bump: :bump:

Eller är det bara en fråga om att att alla män som befinner sig på Buke skall bort ?[/QUOTE]
Nej inte alls från flera här läs inte för mycketi alla ord som skrivs.
Vi gillar er killar på ett bra sätt :angel: :angel:
Man behöver en sansad killes ord ibland blan alla oss( mig) Vimsor.
mvh
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Grejen är var man lägger inlägg - här på senior diskuteras allt mellan hjässa o fotabjäll ingående - och många gånger så den mest förhärdade människa rodnar - men med en glimt i ögat.

Däremot går vi i försvar över "våra" ungdomar - där kan ämnen få vara på en oskyldig trettonårings nivå - dom i denna ålder som känner sig mogna för mer avancerade diskussioner kan då knalla in på ÄU där det också kan vara vågat alltemmellanåt.

Men inga horny gubbs på tonåringarnas arenor - då går märrarna till attack för att skydda fölen.

Du ska vad jag har sett av dina inlägg inte ta åt dig.

En del av inläggen i vissa trådar tycker jag nog dock inte går in under allmän debatt o diskussion som tex porrnovellen även om jag läst betydligt sämre och då publicerade.
Grov flirt kan man köra över PM.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Snuffsan skrev:
JAAA! För alla vi som tycker att det är olämpligt att vuxna karlar raggar minderåriga flickor på ett hästforum hatar ju män. :smirk:

Ta upp det med er moderator och siteägare då så är det ju upp till dom att lösa problemet.

Klara dom inte det så är det ju bara att polisanmäla IP nr och alla info har siteägaren.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Rekomendera eller inte????

Ännu ett citat från Ungdom : "sätta dig grensle över hans ansikte och låta honom känna doften från ditt ..... genom ridbyxorna och sedan knäppa upp och ta för dig av..... hmmm nu börjar vi spåra ur...... "
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Snuffsan skrev:
Ännu ett citat från Ungdom : "sätta dig grensle över hans ansikte och låta honom känna doften från ditt ..... genom ridbyxorna och sedan knäppa upp och ta för dig av..... hmmm nu börjar vi spåra ur...... "

Hur tusan kan man skriva sånt på U? :crazy: :crazy:
Pervon..
 
Sv: Rekomendera eller inte????

De har ju helt klart inte någon känsla för feeling.

För mej är det helt okej att det är killar här på Buke, det är ju bara kul. Och det är inte heller nåt krav att de ska va hästintresserade. Många av diskussionerna rör ju inte hästar överhuvudtaget och det är ju bara kul med lite nytt blod.

Men man måste ju inse var gränserna går nånstans!!! Tur att det finns uppmärksamma människor som surfar runt på U & ÄU (& även på S) som kan anmäla inlägg som överträder denna gräns.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Mera än 50 inlägg per dag.
Jag är mållös av beundran.
Förut så tyckte jag att mitt score var högt, men vad är väl under 10 inlägg/dag mot detta?

Är inte du ute och åker hoj i det fina höstvädret?
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Inte_Ung skrev:
Mera än 50 inlägg per dag.
Jag är mållös av beundran.
Förut så tyckte jag att mitt score var högt, men vad är väl under 10 inlägg/dag mot detta?

Är inte du ute och åker hoj i det fina höstvädret?


Nej mitt knä är fortfarande brutet.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Åh, fan.
Det förklarar ju allt.
Du har skittråkigt, eller hur?
Hur lyckades du med det?

Själv så har jag fått problem med min andning efter en virusinfektion.
Så jag går mellan Buke och inhalationerna.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Inte_Ung skrev:
Åh, fan.
Det förklarar ju allt.
Du har skittråkigt, eller hur?
Hur lyckades du med det?

Själv så har jag fått problem med min andning efter en virusinfektion.
Så jag går mellan Buke och inhalationerna.

Allt är relativt.

Fick väja för en polare som kört omkull,bara att välja han eller diket.

Värre med andningsproblem ,det drabbar ju hela kroppen.

Mitt skitknä kan man iaf leva med.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Litet värdelöst vetande så där.
Jag gillar ju statistik och siffror.

Det dör lika många kvinnor per år av astma som i trafikolyckor.
Det dör lika många män per år i astma som det dör kvinnor.
Det dör 4ggr så många män i trafiken per år än av astma.

Så summan är att du lever farligare än jag i alla fall.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Inte_Ung skrev:
Litet värdelöst vetande så där.
Jag gillar ju statistik och siffror.

Det dör lika många kvinnor per år av astma som i trafikolyckor.
Det dör lika många män per år i astma som det dör kvinnor.
Det dör 4ggr så många män i trafiken per år än av astma.

Så summan är att du lever farligare än jag i alla fall.

Om det får dig att sova bättre så är det ju bra.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Inte_Ung skrev:
Kortison får mig att sova bättre.
Statistik är bara för nöjes skull.

Då är det ju viktigt att du tar den så du kan sova ordentligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, för nu vet jag inte vad jag ska göra längre och behöver er hjälp att se klart på tillvaron. Jag är den lyckliga singeln...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 790
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp