Bukefalos 28 år!

Rekomendera eller inte????

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rekomendera eller inte????

Om man nu finner att det är betungande att jag är Buke,så är det väl inte mer än att säga till moderatorn så att dom bannar mig ?

Plätt-lätt.

Jag så minst en tjej ifrån Buke på "vårat" forum i går som var med i våra disskutioner utan problem.

Fel citerat.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Rekomendera eller inte????

Långa farbron skrev:
Om man nu finner att det är betungande att jag är Buke,så är det väl inte mer än att säga till moderatorn så att dom bannar mig ?

Plätt-lätt.

Jag så minst en tjej ifrån Buke på "vårat" forum i går som var med i våra disskutioner utan problem.

Fel citerat.

om det är mig du menar så är jag väl medveten om att jag varit med och diskuterat med er och jag står för varenda ord jag skriver (ja nästintill iaf, man kanske inte ska ta det med en nypa salt ändå)...... och jag undrade i vilken/vilka tråd/ar det har förekommit sådant som ovanstående skriver......för jag tycker att det iaf inte stämmer överens med något som jag läst/skrivit.....

så var inte arg på mig!!! :angel:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Missestar skrev:
om det är mig du menar så är jag väl medveten om att jag varit med och diskuterat med er och jag står för varenda ord jag skriver (ja nästintill iaf, man kanske inte ska ta det med en nypa salt ändå)...... och jag undrade i vilken/vilka tråd/ar det har förekommit sådant som ovanstående skriver......för jag tycker att det iaf inte stämmer överens med något som jag läst/skrivit.....

så var inte arg på mig!!! :angel:

Som ovan skrivet,jag tryckte fel när jag skulle svara mitt inlägg är generellt och inte riktat mot dig.
:)

Jag är inte det minsta arg,men jag förstår inte hur svårt det kan vara ?

Vill man inte ha oss här släng ut oss eller be oss försvinna.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Långa farbron skrev:
Som ovan skrivet,jag tryckte fel när jag skulle svara mitt inlägg är generellt och inte riktat mot dig.
:)

Jag är inte det minsta arg,men jag förstår inte hur svårt det kan vara ?

Vill man inte ha oss här släng ut oss eller be oss försvinna.

ok....vad bra!!

ne jag förstår inte heller, men det kanske inte är "er" som de skriver om här.....eller så är "de" helt enkelt inte kapabla till att kommunicera med "er"

jag tycker iaf att det är hur kul som helst att "ni" är här!!
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Långa farbron skrev:
Vill man inte ha oss här släng ut oss eller be oss försvinna.
Jag bryr mig inte om vilka som är här, om det är tjejer eller killar, hästintresse eller ej etc så länge diskussionerna hålls på en någorlunda rumsren nivå, inte blir trakasserier av enskilda personer, rasism etc. OBS! Beskyller inte någon för detta, har inte koll på vad var och en har skrivit, utan resonerar mera allmänt.
 
Senast ändrad:
Sv: Rekomendera eller inte????

Hälsa honom välkomen tillbaks. Allt ska ges en andra chans. Se så är det inte fritt fram att slägga sig över honom. :rofl: Även om han verkar vara en trevlig grabb. :bump:
mvh
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Du får inte ta det personligt.

Många av er killar som kom hit i samma veva är bra. Ni uppför er helt OK. Jag och många med mig tycker att ni är trevliga.

MEN

Några få har faktiskt uppfört sig ganska illa, varit inne på Ungdom (ett forum som rikar sig till de upp till 17 år) och raggat "lammkött". T.o.m. startat trådar med den rubriken, diskuterat olika fetischer osv.
Det är inte ett lämpligt uppförande vare sig man är 18 eller 35 :mad:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

mandalaki skrev:
Så vitt jag förstår har ett gäng härifrån redan varit där och blivit bannade allihop.


Höhö-hurgammaledu-höhö-lägguppbild-höhö-har du msn-höhö-lammkött-höhö-barakalsongerna-höhö-raaakat-höhö-brudar...

:smirk:

Jösses. FINNS det såna killar fortfarande? :eek:
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Jag bryr mig faktiskt. Vill man ragga finns det forum för sånt. Är man hästintresserad kommer man hit. Varför är det så svårt att skilja på? Om jag skulle "träffa" en kille här vill jag ju kunna förutsätta att han är hästintresserad.
Men så kanske jag bara är inskränkt och tråkig.

/Dreamer - raggar friskt på SprayDate ;)
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Missestar skrev:
jag tycker iaf att det är hur kul som helst att "ni" är här!!

Jag tycker inte det är kul att det publiceras porr-noveller på Buke. Jag tycker inte heller att det är kul att karlar (?) i 25_års åldern raggar på ungdomsforumet. Buke har varit förskonat för sånt skit länge. Låt oss hålla det så.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Dreamer skrev:
Jag bryr mig faktiskt. Vill man ragga finns det forum för sånt. Är man hästintresserad kommer man hit. Varför är det så svårt att skilja på? Om jag skulle "träffa" en kille här vill jag ju kunna förutsätta att han är hästintresserad.
Men så kanske jag bara är inskränkt och tråkig.

/Dreamer - raggar friskt på SprayDate ;)
Du får så gärna vara inskränkt och tråkig. :D Jodå, det finns forum för raggning. Jag hänger också på sådana, men inte SD. Om någon väljer att haka på raggningsförsök här eller inte är upp till henne/honom. Det kanske är dags för den där kontaktannonssidan/forumet som har frågats efter? Finns ju även hästtjejer/killar som har gjort liknande försök här. Är det OK?

Det som har varit de senaste dagarna är ju inte första gången i Bukes historia det har ramlat in icke-hästkillar friskt raggandes. Fast den här gången dök det upp ett mindre stim. Såvitt jag minns har raggandet svalnat ganska snabbt, i alla fall att döma av trådarna. Så blir det kanske igen. Men förhoppningsvis kan man väl utgå ifrån att en person som registrerar sig på ett hästforum är välvilligt inställd till hästar. Några sambos har ju skaffat nick här också utan att vara hästkillar egentligen. Ska de väck också?

Men som någon annan skrev - vuxna karlar har inte på t ex Ungdom att göra. Förmodligen bör inte tanter hänga på motsvarande forum för motorintresserade pojkar heller. :crazy: (om någon gör det). När det gäller t ex novellen så läste jag bara början på den, men min spontana reaktion var att där passerades en av mina gränser för vad som är OK här och inte. Det finns så många andra sajter för sånt.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

A_K_N skrev:
Några få har faktiskt uppfört sig ganska illa, varit inne på Ungdom (ett forum som rikar sig till de upp till 17 år) och raggat "lammkött". T.o.m. startat trådar med den rubriken, diskuterat olika fetischer osv.
Det är inte ett lämpligt uppförande vare sig man är 18 eller 35 :mad:

Här har vi ett citat från ungdom: ""innanför hennes tajta ridbyxor, spelar en underbar muskelatur. man vill bara smeka uppför den härligt nötta skoningen på ridbyxorna. och föra sina läppar sakta mot hennes. hennes hår är uppsatt i en stramknut, och ger henne den auktoriet som det anstår en erfaren dressyrryttarinna. hon ger korta kommandon, och är klar och tydlig i sin ordergivning. hennes barm är fyllig men inte på något vis opropotionelig"

På ungdomsforumet? Buke har varit förskonat från sånt här, låt oss fortsätta så! Som AKN skrev - Inte lämpligt uppförande. Ungdom riktar sig alltså till de som är upp till 17 år.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

KNAPPLÅN

Det är ju lite upp till alla användare att rapportera sådana inlägg.

För handen på hjärtat!

Det är mycket gnäll över olämpliga inlägg men det är mycket få som skickar synpunkter!

Detta gäller samtliga forum och diskussionsämnen.
 
Senast ändrad:
Sv: Rekomendera eller inte????

Snuffsan skrev:
Här har vi ett citat från ungdom: ""innanför hennes tajta ridbyxor, spelar en underbar muskelatur. man vill bara smeka uppför den härligt nötta skoningen på ridbyxorna. och föra sina läppar sakta mot hennes. hennes hår är uppsatt i en stramknut, och ger henne den auktoriet som det anstår en erfaren dressyrryttarinna. hon ger korta kommandon, och är klar och tydlig i sin ordergivning. hennes barm är fyllig men inte på något vis opropotionelig"

På ungdomsforumet? Buke har varit förskonat från sånt här, låt oss fortsätta så! Som AKN skrev - Inte lämpligt uppförande. Ungdom riktar sig alltså till de som är upp till 17 år.

Vad hade personen för nick ?
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Det är en som är väldigt intresserad av dressyrridning och stövlar. Du kan ju leta själv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 653
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 596
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, för nu vet jag inte vad jag ska göra längre och behöver er hjälp att se klart på tillvaron. Jag är den lyckliga singeln...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 790
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp