Bukefalos 28 år!

Robinson 2018

Ja! Nord fattade ju att peppa Jan. Medan Pascal inte kunde sluta att spy över honom ens när han var i andra laget.

Det kan nog bli Nicoline som ryker nu. Eller Victoria. Pascal lär väl vinna immunitetstävlingen igen.

Jag hoppas faktiskt Victoria vinner immunitetstävlingen. Dessie smyger lite under radarn så jag tror inte hon är aktuell att rösta ut alls = då finns det bara Pascal eller Nicoline kvar. Eller om Lina/Ida får den immuniteten också.
 
Ja! Nord fattade ju att peppa Jan. Medan Pascal inte kunde sluta att spy över honom ens när han var i andra laget.

Det kan nog bli Nicoline som ryker nu. Eller Victoria. Pascal lär väl vinna immunitetstävlingen igen.
Precis, Jan må prestera dåligt, men det blir definitivt inte bättre av att bli nedtryckt i skorna och ha en förväntan att han inte klarar det. Man kan lyfta folk att prestera sitt max och lite till och man kan få dem att misslyckas. Janne var inte bland de bästa men han kämpade och det fungerade och han fick fantastisk stöttning.

En riktig lagprestation.
 
Jag hoppas faktiskt Victoria vinner immunitetstävlingen. Dessie smyger lite under radarn så jag tror inte hon är aktuell att rösta ut alls = då finns det bara Pascal eller Nicoline kvar. Eller om Lina/Ida får den immuniteten också.

Jag gillar Dessi och lite Victoria, men hon sjönk i mina ögon när hon tryckte ner Janne. Pascal och Nicoline får gärna åka för min skull.
 
Ja! Nord fattade ju att peppa Jan. Medan Pascal inte kunde sluta att spy över honom ens när han var i andra laget.

Det kan nog bli Nicoline som ryker nu. Eller Victoria. Pascal lär väl vinna immunitetstävlingen igen.
Vad jag hoppas du har fel. Men tror inte dom vågar rösta ut den enda killen dom har.

himla tråkigt att Robert fick lämna.
 
På Flashback står det att Victoria ska ha sagt i trailern till veckans avsnitt i söndags något i stil med "vi tvingas rösta hem en stark spelare". Det var inget jag hörde, men man kan ju hoppas. Om tävlingen är att göra upp eld är det inte alls säkert att Pascal vinner. Var det inte syd som var riktigt usla på att göra det i början? Ida och Lina borde fundera lite på framtiden i sitt val och rösta på Pascal. Han kommer aldrig spara dem när de inte är immuna längre, Lina hade säkert hängt löst redan på söndag utan immunitet. Sen har de ett "givet" öråd där de kan rösta ut Nicoline och frågan är hur många fler det blir innan sammanslagning.
 
Jag hoppas faktiskt Victoria vinner immunitetstävlingen. Dessie smyger lite under radarn så jag tror inte hon är aktuell att rösta ut alls = då finns det bara Pascal eller Nicoline kvar. Eller om Lina/Ida får den immuniteten också.

Jag hoppas detsamma! Känns som att Pascal verkligen kommer att försöka pakta ut henne annars och då tror jag att Dessie viker sig. Jag skulle gärna se att Nicoline åker, tycker inte att hon tillför något alls.
 
Vad jag hoppas du har fel. Men tror inte dom vågar rösta ut den enda killen dom har.

himla tråkigt att Robert fick lämna.
Jag tror inte heller de vågar rösta ut honom. Han är ju urstark i alla tävlingar.

Robban saknar jag inte, jag tyckte han var lite väl macho och att hans och Henriks bonding var förutsägbar och tröttsam. Men det är ju jättetrist att tvingas lämna för att man skadat sig.
 
Jag hade aldrig anlitat Pascal som PT efter att ha sett det här programmet. Ja, han är stark själv, och vinner de flesta individuella tävlingar. Men däremellan slår han sig mest för bröstet och trycker ner folk. Det är aldrig hans fel att laget förlorar.

Nicoline hade tjänat lite sympati på att åtminstone erkänna att hon är sämst i laget som laget ser ut nu. Okej att Lina ramlade ner x antal gånger igår, men Nicoline grävde i sanden som en oengagerad tvååring. Lina var säkert lite skakad av att Robert åkte ut som hon bondat väldigt bra med.

Lillemor steg lite i mina ögon efter att hon peppade Janne. Jag har retat mig på hennes attityd mot DK, men tydligen fattade hon precis hur Janne skulle bli motiverad att kämpa. Det skulle inte den personen jag känner, som liknar henne, gjort.
 
Jag tror inte heller de vågar rösta ut honom. Han är ju urstark i alla tävlingar.

Robban saknar jag inte, jag tyckte han var lite väl macho och att hans och Henriks bonding var förutsägbar och tröttsam. Men det är ju jättetrist att tvingas lämna för att man skadat sig.
Nej precis, jag saknar inte han heller. men fy vad trist att behöva lämna på detta sätt.
 
För skojs skull kollade jag tillbaka på tidigare säsonger av Robinson för att se hur programmet har utvecklats. Hittade ganska snart några exempel på helt oförlåtlig klippning :D

Exempelvis
Örådet 29:53-30:12
Pristävlingen 33:20-34:18
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
379
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
469
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har en konstaterad hemorrojd och har fått stolpiller mot det. Inget farligt har hittats i tarmen och hemorrojden har blivit mindre...
Svar
11
· Visningar
965
Senast: hundtant
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
18 135
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Bilsätesskydd
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp