Bukefalos 28 år!

Robinson 2018

Jag trodde aldrig han skulle åka, så det var väldigt positivt att han gjorde det. Extremt korkat av honom och Nicoline att gå till Lina och Ida om att rösta på Dessie redan innan tävlingen. Hade de väntat tills de såg Victoria bli immun hade läget varit lite annorlunda.

Sammanslagningen kan inte vara långt borta nu? Eftersom Robert fick lämna andra laget är det ju två som försvann. Förlorar lag nord nästa tävling kan det nog vara vem som helst av henke, dk och Marie som åker. Förlorar lag syd åker Nicoline. Sen kan det nog bli sammanslagning.
 
Trodde faktiskt att Nicoline skulle åka. Hon verkade ju inte ens så ledsen att han fick lämna.
Så nu är det enbart ett tjej gäng lag syd, det börjar kanske närma sig en sammanslagning.
Jag tror nog att hon var ledsen, men främst tänkte hon nog på sin egen överlevnad. Hon behöver bonda med de andra tjejerna nu när hennes främsta stöd är ute.

Jag NÄSTAN jublade när Victoria vann immuniteten :laugh:
 
Verkar det förresten inte vara konstig stämning i Nord nu? (Alltså gula laget, jag har svårt att hålla isär dem). De enda som verkar nära varann är Piff och Puff, dvs Lillemor och Johan. Alla andra verkar mest bevaka varann (och antagligen sina egna positioner)
 
Verkar det förresten inte vara konstig stämning i Nord nu? (Alltså gula laget, jag har svårt att hålla isär dem). De enda som verkar nära varann är Piff och Puff, dvs Lillemor och Johan. Alla andra verkar mest bevaka varann (och antagligen sina egna positioner)

Jo, jag tänkte också på det. Men det är ju inte så många av ursprungsdeltagarna kvar. En gissning är att Johan(e) och Lillemor är en pakt med Marie lite i utkanten, att DK och Henke kommer söka sig till varandra nu när Robban är borta, Rick är lite med alla och Janne är... Janne.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
380
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
471
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har en konstaterad hemorrojd och har fått stolpiller mot det. Inget farligt har hittats i tarmen och hemorrojden har blivit mindre...
Svar
11
· Visningar
967
Senast: hundtant
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
18 135
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp