Bukefalos 28 år!

Robinson 2018

Blev riktigt ledsen när Rick fick lämna. Så himla tråkigt.
Johane får det tufft nu tror jag. Han har ju egentligen bara hängt med Lillemor. Han blir nog väldigt ensam nu.
 
Men vad fult det var när några använde frågelapparna för att ge nålstick åt andra.

Dock garvade jag när Henrik drog igång, efter att Lillemor i en intervju irriterat sig på att han aldrig kan svara rakt, han måste alltid ha en lång utläggning först. Hade inte tänkt på det innan men det stämmer ju :D
 
Nån annan jag garvade åt var Pascal för några avsnitt sen. ”Nu sitter jag här ensam i gränslandet och mediterar mig tillbaka till mig själv, inte den gnälliga typen jag var ett tag.” Sedan kommer Jan och Pascal bara ÅH FY FAN NU KOMMER DEN LATA JÄVELN TILLBAKA OCH SNARKAR GÖR HAN OCKSÅ” :laugh:
 
Jag min dumme fan trodde att dom skulle få ''resterna '' Kändes väldigt fel att tre grisar gick till spillo för en lek.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
344
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
457
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har en konstaterad hemorrojd och har fått stolpiller mot det. Inget farligt har hittats i tarmen och hemorrojden har blivit mindre...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: hundtant
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 933
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp