Robinson 2018

Tror tyvärR DK får lämna idag. Hoppas Lillemor skickar ut Pascal idag med.
Jag kommer inte sakna honom, han är alltför mycket ute efter att trycka ner andra, verkar vara lat när det inte gäller tävling och gnäller bara på andra. Kan man inte pakta mot någon med lite respekt? . Jag tror inte han åker dock, det är tveksamt om Dessi är beredd att rösta på honom annars skulle det vara kul att se honom tävla om en plats i gränslandet.
 
Jag blir inte klok på lottningen i Gränslandet. I går var det väl bara två som drog? Lillemor drog inte och hade därmed automatiskt chansen att tävla.
 
Tänk om Pascal röstar ut Nicolin eller vice versa. Det vore ju helskumt. Jan borde ju ryka nu. Han verkar ju inte ha fattat varför P behåller honom,,,
 
Var det inte skumt att alla röstade på Nicoline? Hade de redan pratat om det? Extraomröstningen visste de inte om men de kan ju ha pratat ihop sig om henne som nästa kandidat.
Jag kommer inte att sakna henne, hon har inte tillfört mycket. Men nu är det väl upplagt för stor dramatik i Gränslandet.
 
Jag blir inte klok på lottningen i Gränslandet. I går var det väl bara två som drog? Lillemor drog inte och hade därmed automatiskt chansen att tävla.

Men Jan drog ju den svarta direkt och var därmed den som skulle stå över. Eller? Hon drog ju inte eftersom hon visste var stenen respektive snäckorna låg. Så fattade jag det, tror jag? :)
 
Men Jan drog ju den svarta direkt och var därmed den som skulle stå över. Eller? Hon drog ju inte eftersom hon visste var stenen respektive snäckorna låg. Så fattade jag det, tror jag? :)
Ja, så fattade jag det också Jan drog sten och fick stå över, Pascal fick snäcka och fick tävla. Men eftersom Lillemor höll i själva lottningen fick hon ju automatiskt chansen att tävla?
 
Jan saknar verkligen självinsikt helt. Det är fascinerande på ett sätt, men jag stör ihjäl mig på honom. Barnslig, stingslig, korkad och helt utan självinsikt. ALLA framstår som riktiga pärlor jämfört med honom... och, nej, jag älskar inte alla de andra heller men jämförelsevis så... :p Hur kan han på riktigt tro att han och Pascal plötsligt är dödspolare? Inte ens nu förstår han att Pascal behåller honom bara för att vara säker på att vinna.
 
Jan saknar verkligen självinsikt helt. Det är fascinerande på ett sätt, men jag stör ihjäl mig på honom. Barnslig, stingslig, korkad och helt utan självinsikt. ALLA framstår som riktiga pärlor jämfört med honom... och, nej, jag älskar inte alla de andra heller men jämförelsevis så... :p Hur kan han på riktigt tro att han och Pascal plötsligt är dödspolare? Inte ens nu förstår han att Pascal behåller honom bara för att vara säker på att vinna.
Och när Lillemor lurade honom i går. Okej, det var inte världens roligaste skämt. Men han klarade bara inte av att tappa ansiktet, verkade helt sakna verktyg att hantera sina känslor så i stället gick han ut i skogen och tjurade.
Otroligt märklig människa.
 
Ja Jan är en så sjukt märklig människa. Jag blir så provocerad av honom att jag knappt kan ta honom på allvar. Har liksom svårt att se mig honom i vardagliga sammanhang. Han ska ju vara någon sort föreläsare, hur fixar han jobb?...
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
310
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
419
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har en konstaterad hemorrojd och har fått stolpiller mot det. Inget farligt har hittats i tarmen och hemorrojden har blivit mindre...
Svar
11
· Visningar
900
Senast: hundtant
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 612
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp