Robinson 2018

När Jan pratar om att Lillemor ska lyda han och Pascal och ligga i med sysslor etc. Eh what?
Ja eller hur?! Jag reagerade som tusan på det. Nog ett bra exempel på vad som kan hända med män i grupp när en kvinna kommer till. Helt plötsligt bondar Jan som fan med Pascal, fast Pascal verkar måttligt intresserad av nån bromance.
 
Ja eller hur?! Jag reagerade som tusan på det. Nog ett bra exempel på vad som kan hända med män i grupp när en kvinna kommer till. Helt plötsligt bondar Jan som fan med Pascal, fast Pascal verkar måttligt intresserad av nån bromance.
Inte konstigt att Lillemor drar sig undan med Jans attityd.

Och vill de veta var det finns mango är det väl bara att fråga...
 
Inte konstigt att Lillemor drar sig undan med Jans attityd.

Och vill de veta var det finns mango är det väl bara att fråga...
Ja, fast samtidigt hade det ju varit smidigare av henne att plocka en massa och ta med sig till lägret. Fast de verkar ju inte släppa in henne ändå, och har dessutom haft rätt mycket tid på sig att själva hitta mango kan jag tycka.
 
Tycker det är rätt segt nu. Vad är det Ida har på hakan? Har trott att hon varit skitig där hela tiden.
 
Ja, fast samtidigt hade det ju varit smidigare av henne att plocka en massa och ta med sig till lägret. Fast de verkar ju inte släppa in henne ändå, och har dessutom haft rätt mycket tid på sig att själva hitta mango kan jag tycka.
Vist hade det varit smidigare. I dagen avsnitt så gör hon det och får knappt tack. Och de klagar på att hon är borta. Hur mycket tid kan man ägna åt att fixa ved,hämta mat i landet och laga mat?

När hon försöker kommunicera blir hon dissad direkt.
 
Även Pascal bär sig ju åt som en skitstövel mot Lillemor nu!

Men vad jag gillar Dessi mer och mer. Klok och mogen tjej. Det enda jag inte gillar är att hon paktar hysteriskt, men jag ser så fina sidor hos henne också.
 
Även Pascal bär sig ju åt som en skitstövel mot Lillemor nu!

Men vad jag gillar Dessi mer och mer. Klok och mogen tjej. Det enda jag inte gillar är att hon paktar hysteriskt, men jag ser så fina sidor hos henne också.
Jag har gillat Dessi sen dag 1, hon är kanske lite för medkännande för en tävling som Robinson men klok, stark och modig.

Pascal spelar spelet helt utan en tanke på vem han stampar på. Att Janne går på det. Enda anledningen han är kvar är att Pascal inte kan se honom vinna något.

Victoria sjönk ordentligt i senaste tävlingen. Vad förväntar hon sig? Klart att många tävlingar innehåller smärta, släpper man vid minsta obehag så vinner man inte mycket.
 

Liknande trådar

Tjatter Robinson är tillbaka, Anders Lundin likaså! Vilka tittar och vad tänker vi?
Svar
12
· Visningar
317
Senast: Piaff
·
Hemmet Uttag och strömbrytare som passar till 1900-talshus? I huset är det just nu väldigt blandat med gammalt från gissningsvis 60-talet...
Svar
14
· Visningar
424
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag har en konstaterad hemorrojd och har fått stolpiller mot det. Inget farligt har hittats i tarmen och hemorrojden har blivit mindre...
Svar
11
· Visningar
903
Senast: hundtant
·
Tjatter Kan det vara dags att återuppväcka vår gemensamma aktion från 2018? Gemensam regndans. Nån måste göra nåt åt detta elände. Låt det vara...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
17 666
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp