Russinbulles småkrokodiler

Visade lite nya ögonblicksbilder på hanen för en uppfödare och hon sa bara behååååll - han är helt enkelt skitsnygg :love:
Skalman (hm...Gentley då, men har blivit en Skalman i min skalle då han ofta hamnar på rygg och har svårt att vända sig pga allt babyfett :D ) i några ögonblicksbilder från idag :)




Tiken kan jag inte fota själv, då hon far omkring för mycket - fick bara en framifrånbild. Söt som socker, men inte lika "perfekt" :p
Vet inget alls om rasstandarder och utseenden men herregud vad de är SÖTA! :love:
 
Herre mig jösses - det är tur att dom börjar flytta ut snart innan hela min trädgård är delomerad :nailbiting: Min lilla gräsmatta är numera en dödsfälla med snubbelgropar, den lilla rabatt jag lämnat åt dom är öde förutom den stora klematis som finns där, täckbarken är bortburen och söndermsulat mellan vassa valptänder och den rejäla kabelrullen jag haft som blombord är finfördelad nertill så den fick jag kasta idag då dom började dra spikarna ur den :cautious: Låter som en flock hungriga tasmanska pungjävlar när dom leker/busar/slåss eller bara vill ha uppmärksamhet - stackars grannarna mina :rofl::rofl::rofl:

I morgon ska vi iväg och besiktiga, vaccinera, chipmärka och ögonlysa och sen på tisdag flyttar två av dom, sen en på onsdag. Sista plötsligt lediga tikvalpen ska jag först sålla lite bland spekulanter innan jag vet vart hon ska :) Men det ska bli både sorgligt, men samtidigt väldigt skönt när det bara är lillgrabben och dom vuxna kvar här sen :o:D:p
 
Alla valparna är sålda nu och alla får fina hem känns det som. Den tiken jag själv från började hade tänkt behålla, går nu till en tidigare valpköpare - hon kommer få fullt upp med en snart 1-åring och en räservalp :D Jag får dock ha kvar henne till 21:a augusti och mysa med henne då hon ska flytta 100 mil bort och då är matte och storasyster här nere på valpträff :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tinja och Riepu har fått 9 fantastiska små valpar. Tinja kommer från en kull med temat "magiska oväder" och hanen Riepu kommer från en...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
20 600
Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 626
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Så kom dom då de 5 småttingarna igår kväll. Lite dramatik blev det när det senare visade sig att första hanens navelsträng var dåligt...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
51 012
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 254
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp