Senast tagna bilden.. IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senast tagna bilden.. IV

598520_518790351466486_413965388_n.jpg
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Hösten är här...


12700_542870209073258_972148389_n.jpg


Jag kunde inte ta den från min ordinarie fotosida, det strulade, så tyvärr kan nog bara dom se den som har Facebook.
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Ok vad bra, för jag trodde att när man tog direkt från facebook, så kunde bara facebookanvändare se bilden.
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

*kl*
Först kvällsbild. Shiban behöver egentligen inte sitt täcke i det här vädret, men hon föredrar det framför reflexvästen. ^^


Ibland uppskattar de varandra. Eller... well... de uppskattar åtminstone mattes säng.


På promenaden idag gjorde vi sällskap med en av de absolut största malamutes jag Någonsin sett! O_O Inte särskilt tjock alls, men med massor av fällande fluff.



Senare: ett försök att få till en dramatisk bild med en ståtlig shiba i förgrunden. Fail. Skeptisk shiba more like.
 
Senast ändrad:
Sv: Senast tagna bilden.. IV

Ibland uppskattar de varandra. Eller... well... de uppskattar åtminstone mattes säng.

Fina bilder! Den som jag citerat får mig att tänka på den här gamla bilden
24735_10150150678275061_7385720_n.jpg

Tydligen var vår faktiskt ganska stora soffa ändå för liten för två hundar :p
 
Sv: Senast tagna bilden.. IV

8vpwr9.jpg



2d7auy9.jpg



Nyfriserad och snyggast av alla. Fattas fortfarande lite päls, men han är i alla fall på god väg mot fullt utväxt. I vår kommer han att vara jättefin.:love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden låst, förhoppningsvis korrekt romerskt tal och som trådstartsbild får det bli bild #2 av de jag hade tänkt lägga in i...
49 50 51
Svar
1 006
· Visningar
66 523
Senast: Vovve
·
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
506
Senast: Lyan
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
57 58 59
Svar
1 171
· Visningar
43 458
Senast: Soffan74
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 936
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp