Bukefalos 28 år!

Ser du djuret?

Sv: Ser du djuret?

HOppas att denna inte är för lätt, vad och var?
25241799.jpg
 
Sv: Ser du djuret?

Skit! Var den så enkel.
Fågeln ville helt enkelt inte sammarbeta, sade åt den att sätta sig lite mer diskret men den vägrade, vilka hemska fåglar som finns nu om dagen, ingen disiplin och absolut inget engagemang......
Har du en bild till?
 
Sv: Ser du djuret?

den första var ju en padda oich den andra tror jag var n fågel :)
 
Sv: Ser du djuret?

Startar upp tråden igen ;)

Ursäkta dålig kvalité, men det finns åtminstone ett djur på bilden, ser ni det? :)

Bild004-1.jpg
 
Sv: Ser du djuret?

Ett vilt, landlevande (för tillfället) djur :p

Skitjobbiga djur förövrigt, tar man en bild på vad man tror är ett djur så märker man ett halvår senare att det är typ fem djur på bilden :angel: :p

Good Luck! :devil:
 
Sv: Ser du djuret?

Jag älskar denna tråden!!!

Jag tycker mig se ett gäng sälar sola sig på stranden..
 
Sv: Ser du djuret?

Säl är rätt svar! Dock så är det bara en som ligger på själva stranden - resten är sten och tång. ;)

För er som inte ser men vill veta var: Längst ner till vänster i bild ser ni en massa tång, om ni tittar lite till höger ser ni en fet säl som ligger som ett bakåtvänt C ungefär :)

Någon som har fler bilder? Annars langar jag upp lite senare ikväll :D
 
Sv: Ser du djuret?

kan väl lägga ut två bilder än så länge, dessa bilder har varit ute på buke förut, så vet ni svaret så får ni inte svara :p

hur många hundar ser ni?
Bild 1.
26585950.jpg


Bild 2.
26585959.jpg


Bild 3.
26596361.jpg


Bild 4.
26596362.jpg
 
Sv: Ser du djuret?

Tror att det är fem stycken på den första och 7 stycken på de andra bilderna.
 
Sv: Ser du djuret?

5 st
8 st
7 st
8 st

Är det samma hund eller finns det en ras som ser ut så? Coolt med den svarta fläcken över ögat!
 
Sv: Ser du djuret?

Det måste vara samma hund på flera bilder som klippts ihop- Men himla roliga bilder måste jag säga! :p
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Efwa
·
  • Artikel
Hästnyheter Vargen är som vi och alla andra djur en opportunist, vargen tar sitt rov om det är lättåtkomligt och om det är riskfritt. Som jag...
Svar
0
· Visningar
91
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Hästmänniskan Ett mail med den här rubriken/innehållet fick väl alla som är agriakunder igår. Jag förstår mycket väl att det är för att få ner antalet...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 159
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp