Shoppingtråden Hund – del tre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte en ny leksak till Klura på Gotland:

69526922-YKefy.jpg


Så blev det lite eBay-shopping såhär innan läggdags:

$_12.JPG

$_12.JPG

$_12.JPG

$_12.JPG
 
Dom där ihopfällbara skålarna är kanon att ha med i bilen.

Ja jag har haft en som jag jämt har med på utflykt, längre promenader osv men den fick en reva i sig. Nu beställde jag till alla så vi kan ha med oss när vi är hemifrån över natten också.
Slow feed plattan blir rolig att testa :)
 
Winzi är fortfarande lika halt idag och nu känns det lite svullet så får bli röntgen idag.
Vill helst inte ge någon smärtis då vi ska tävla i slutet av månaden men blir hon inte bättre eller om det är en fraktur (tror inte det) så får hon självklart det!

Dahlia vet jag sjutton vad jag ska göra med. Åt sin frukost idag men långsammare än vanligt men hon verkade sugen i alla fall för stod vid skåpet till maten innan och väntade.
Låg och skakade i sängen igår kväll och slutade inte förrän jag la en varm vetekudde omkring henne. Hon har väl ont men frågan är om det är ryggen eller annat. Fått metacam i 3 dagar nu igen och igår kväll även muskelavslappnande.
 
Jag är sjukt sugen på deras caribou i militärgrön. En kollega har den och den är så fin! Passar lika bra på stan som på hundpromenad eller träning med hundarna.
Har provat den och gillar materialet och kvaliteten.
Åh det var den jag såg på mässan idag! Provade den aldrig men jag kanske måste göra det om vi ska dit igen!
 
Hade min Gekås debut igår. :D Men alltså fy bubblan vilket dåligt utbud de hade för hund? :nailbiting:Tänkte leta efter lite billiga valpgrejor men det enda bra var typ bäddarna och lite av godiset...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
23
· Visningar
1 336
Senast: ii-ssa
·
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
635
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
643
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp