Shoppingtråden - Western edition

Sv: Shoppingtråden - Western edition

Ett enkelt enöras huvudlag med silveröra tror jag kan bli fint :) Antingen "runt" öra eller platt.
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Jo, jag vill inte ha för mycket bling, lagom är bäst.

Var i Kreuth idag och kom bara hem med en ny hjälm till dottern
P1060164.JPG


Kass bild, men det syns ju att den är lite lila i alla fall. Mannen provade en läcker hjälm som var kossemönstrad, från Uvex. Men den modellen passade inte honom alls.
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

kl

Nu när Chappen närmar sig; vad står det på era inköps/önskelistor!? :idea:

Inköp:
Cowhorsebett
Pad
Hatt
Glansspray ;)

Önskelistan:
Vinröda Pro Choise ven tech
Showblingat correctionbett
Showträns med runda conchos
Nya chaps
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Läcker! :love:

Önskelista till Chaparall:
Svängel
Kättingsnara, eller lunningssax
En snygg grimma!

Jag har lagt ner ridningen mer eller mindre för gott, har för ont i kroppen för att det ska bli bra. Så nu ska jag satsa på körningen! Skogskörning har jag alltid varit intresserad av, tänkte skaffa mig grejer till det i sommar.
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

På inköpslistan

Tygelhakar så jag lätt och smidigt kan flytta tyglarna mellan tränsen...

Kanske en fin konturformad ullpad men inget jag måste ha...

Sen hittar man säkert alltid något annat. ;)
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

*hugger en knapp*

Denna underbara kille har jag shoppat, visseligen snart två månader sen men tiden vid datorn har minskat drastiskt sen denna (om jag får säga det själv) snygging kom in i mitt liv ;-)

229638_10150244531540752_519360751_8854390_7177791_n.jpg


MVH Jeanette
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

HIHI ;-)

En liten hingstepojke, 14månader
Paint efter Whata Luck
Tänkt som reininghäst, men eftersom att han verkar växa så att det knakar och mer ser ut som en pleasure häst så får vi väl se vad det blir av den lilla lymmeln.

Heter föresten Whata Smart One, men kallas för Bäs helt enkelt. Eller busebäs för det mesta, trots att han inte är det minsta busig..

En riktig guldklimp i mina ögon!! :-))
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Jag hoppas på att köpa ett träns - jag har för få...! Funderar på benskydd från Classic Equine, men får se.. Det är lite fattigt nu när vi flyttat till egen gård och ALLT ska inhandlas.. :grin:
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Gud så roligt, han ser jättefin ut :-)
Då hoppas jag att vi får se er live snart här uppe i dom norrlänska skogarna ;)
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Haha jag har också en "Bäs" i stallet, min treåring fick det som smeknamn när jag pratade med henne när hon var nyfödd och det har blivit kvar :D
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Helt klart, han finns att ses precis när som hellst ;-) Såg dig ju förresten på tävlingen i skeå, jag vågade dock inte hälsa. HAHA
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Ja tanken var väl att han skulle kallas Smartis. Meeen jag vet inte riktigt, de blev Bäs helt enkelt ;-)
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Japp du såg så farlig ut ;-)

Jaa givetvis, har man bara tid och möjlighet så dyker jag givetvis upp!
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

*kl*


Min önskelista till Chappen:

- En extra pad, värdelöst att bara ha 1/häst när de blir svettiga osv.
- En Billy Allen stång till + curb med kort kedja
- Tyglar till nya showtränset
- Nya tävlingssporrar och sporremmar.


Velar ang sporrarna, vet inte vilken typ av sporre jag vill ha. Vad är hot and what's not hot? Rider mestadels mot reining-hållet om det spelar roll..
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Jag lägger på en brösta (och ev ett par tyglar) också, behövs... Jag ha dock beslutsångest och behöver hjälp!

Träns, tyglar och tie-down är ljust läder från Weavers Horizonels(?) serie.. Men min nya sadel är mörk mörk brun! Ska jag välja en ljus brösta i samma serie som träns/tyglar/tie-down, eller bör jag gå efter sadelns färg?!?
 
Sv: Shoppingtråden - Western edition

Mer bilder, mer bilder!!! :D

Ser trevlig ut, vad är det för möderne?

*hugger en knapp*

Denna underbara kille har jag shoppat, visseligen snart två månader sen men tiden vid datorn har minskat drastiskt sen denna (om jag får säga det själv) snygging kom in i mitt liv ;-)

229638_10150244531540752_519360751_8854390_7177791_n.jpg


MVH Jeanette
 

Liknande trådar

B
Utrustning Har lite funderingar om att beställa hem häst prylar från tex USA. Någon som har gjort det? Tänker mest på frakt och tull och såna...
Svar
12
· Visningar
2 712
Senast: Bananens
·
Ekonomi & Juridik Jag vänder mig till buke för tips, råd och funderingar om hur jag ska gå vidare. Jag har en plan men tänker jag rätt/ska jag göra på...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 847
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp