Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det vågar jag inte, för jag vill inte riskera ett negativt svar. Därför bestämmer jag mig själv för att det är så det är, så jag kan backa och lägga ner själv. Varje gång. Alltid. Jämt

Åh jag är precis likadan! Vara säker och avsluta själv innan man blir dissad.

Men om man tar tag i sig själv och vågar så inser man att ett negativt svar inte är det värsta som kan hända. Man dör inte och solen fortsätter gå upp. Jag insåg till och med att det inte ens var så jobbigt som jag trodde. Fast det är ju bara jag..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 604
Senast: orkide
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 763
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 903
Senast: Snurrfian
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 115
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp