Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
SNÄLLA låt inte SD bli tredje största parti. Alltså ÅÅÅÅH jag blir så LEDSEN.
Samma här. :(

-----

Jag blir dock även fascinerad över att Sossarna får såpass högt väljarstöd nu. Jag känner inget som helst förtroende för Löfven för att vara ärlig och vill helst inte se honom som statsminister...
 
-----

Jag blir dock även fascinerad över att Sossarna får såpass högt väljarstöd nu. Jag känner inget som helst förtroende för Löfven för att vara ärlig och vill helst inte se honom som statsminister...

Jag önskar att Mona Sahlin satt kvar. Henne hade jag velat ha som statsminister! Tar dock hellre Löfvén än Reinfeldt.
 
@Hedinn Jag konstaterade samma sak tidigare idag! Vet inte vad det är med karln, men jag får lite ont i magen av honom.
Samma här. Han verkar ju inte riktigt ha koll på vad han pratar om. Tyvärr verkar det ju som han blir vår nästa statsminister, så det är väl bara att hoppas på att han får bra uppbackning, för annars tror jag att det kommer gå ganska utför för Sverige de kommande åren, tyvärr.
 
Jag tror rätt mycket på att minska klyftorna och utanförskapet för att få SD att minska, men då skulle jag ha velat att vänstern och fi fick en bättre position. Ser ju rätt illa ut för båda två just nu.
 
Jag bryr mig egentligen inte jättemycket vem som vinner, så länge SD inte får för stor roll. Men jag skulle önska en lite grönare regering, gärna Fridolin som utbildningsminister.
 
Jag tror rätt mycket på att minska klyftorna och utanförskapet för att få SD att minska, men då skulle jag ha velat att vänstern och fi fick en bättre position. Ser ju rätt illa ut för båda två just nu.
Jag är tveksam till att det skulle hjälpa så mycket, krävs nåt annat än vänsterns flyktingpolitik, skulle jag tro.
 
Snart dags för ny tråd här :bump:
Och jag tycker att dom kan börja räkna röster lite snabbare nu, jag behöver sova alldeles strax :(
 
@cili Det är väl den svåraste frågan av dem alla. Om man inte frågar rätt ut alltså ;)
Det vågar jag inte, för jag vill inte riskera ett negativt svar. Därför bestämmer jag mig själv för att det är så det är, så jag kan backa och lägga ner själv. Varje gång. Alltid. Jämt
 
Det vågar jag inte, för jag vill inte riskera ett negativt svar. Därför bestämmer jag mig själv för att det är så det är, så jag kan backa och lägga ner själv. Varje gång. Alltid. Jämt
Förstår rädslan för ett negativt svar. Men för att veta så säkert som det går är det ju egentligen det enda du kan göra. Att hålla på och läsa "tecken" hela tiden är rätt jobbigt i längden (tro mig, jag är mästare på det själv), och du verkar inte riktigt nöjd med situationen som den är nu heller?
Väntan kan vara asjobbig när en själv kommit fram till vad en vill. Tror du får försöka välja, antingen leva med osäkerheten och försöka arbeta bort den, eller fråga :)
 
Jag behöver experthjälp. Hur fan vet man om nån är intresserad på riktigt?
Vi har väl diskuterat det här otaliga ggr så jag är inte direkt till någon vidare hjälp tror jag :D Men mina senaste seriösa förhållanden har blivit just seriösa efter en viss händelse. Första gången var det att killen gav mig nyckel till hans lägenhet. Andra gången blev jag visst gravid :angel: :D Annars kan jag ganska ofta önska att systemet från barnatiden med att fråga chans fanns kvar när man blev vuxen. Det skulle bli så mycket enklare då! :D
 
Förstår rädslan för ett negativt svar. Men för att veta så säkert som det går är det ju egentligen det enda du kan göra. Att hålla på och läsa "tecken" hela tiden är rätt jobbigt i längden (tro mig, jag är mästare på det själv), och du verkar inte riktigt nöjd med situationen som den är nu heller?
Väntan kan vara asjobbig när en själv kommit fram till vad en vill. Tror du får försöka välja, antingen leva med osäkerheten och försöka arbeta bort den, eller fråga :)
Grejen just nu är att han inte svarat på över ett dygn = jag tror direkt att intresset är tappat och vill "rädda mig själv". Jag veeet att det är jättetjejigt (nej jag är inte pk) och överanalyserande, och att det kan finnas tusen anledningar (som att det senaste jag skrev inte ens var någon fråga). Men det är så jag alltid gjort, för då blir man inte bränd.
 
@cili Jag förstår hur du känner, men det är en panikkänsla jag tror du skulle må bra av att arbeta dig igenom :) Om en backar varje gång en tror att det är kört (på såpass lösa grunder ;)) blir det nog svårt att komma vidare med ett förhållande...
 
@cili Jag förstår hur du känner, men det är en panikkänsla jag tror du skulle må bra av att arbeta dig igenom :) Om en backar varje gång en tror att det är kört (på såpass lösa grunder ;)) blir det nog svårt att komma vidare med ett förhållande...
Du har rätt såklart. Men det är svårt att ändra på en vana.
Crazy cat lady är min livslott ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hejsan! Kände att jag ville gå med i tråden, även fast vi inte börjat försöka än. Vi tänkte börja försöka i juni om det går som det...
2
Svar
22
· Visningar
1 651
Senast: orkide
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 933
Senast: Jeps
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 065
Senast: Snurrfian
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 153
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp